לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מתפרקים




פתאום התפנה לי יום מכל הסדרים הרגילים. הוא השתרע לפני ריק גשום וגמיש. הכנסתי שתי אצבעות לפי ובשריקה חדה קיבצתי סביבי את כל הסידורים. אלו שהחבאתי, אלו שהדבקתי מתחת לשולחן, אלו שנולדו רק אתמול ואלו שכבר צימח להם זקן. דחסתי אותם בתרמיל הכתום ויצאתי להילחם את מלחמתם. אחרי הסידור הראשון הרגשתי שמתרחשת בי הדממת מנועים. הרגשתי איך אני כבר לא רוצה. התרוקנתי באופן לא אופיני לי, באופן זורק מיטה.

חמקתי מהעולם הביתה, פשטתי הבגדים. עם חגורת משקולות למתני ללא אמצעי ציפה שקעתי באור יום מלא אל חשכת מעמקים.

 

כשנזרקתי חזרה אל חוף הערות בשוך השינה הטרופה מצאתי שני שברי חלומות שנותרו בכף ידי הקמוצה.

באחד הוא  ואני מפליגים כמו בימים רחוקים. רוח צד חזקה, תופסים פלניגים על הגלים.

בשני אני שכובה על הגב במיטה.  ידיי מונחות מעל לראשי. הוא אחר מהחלום הקודם, מעלי. אצבעותיו משולבות חזק באלו שלי. יחד אנו מנגנים. דואט של אגנים.

 

אולי זה לא כל כך נורא. אולי כזה מן יום הוא מה שהייתי צריכה.

 

נכתב על ידי , 31/3/2006 01:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)