לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הוא אמר שאולי.


 

 

 



 

אני יודעת שאם זה יקרה, זה יהיה רק כשהעלים כבר יתחילו להשליך עצמם שוב מהעצים. אבל אני לא יכולה שלא לחשוב כבר מעכשיו איך אקנה כוס נוספת כמו זו שלי הכחולה, זו ששותים בה קפה בהליכה, ואיך אספר לך  שבגלל הצבע האטום אף אחד בכלל לא מבחין גם כשיש יין בפנים. לך אקנה כוס בצבע ירוק צפרדע וגם בקבוק ערק רק בשבילך. אקח אותך לחוף ההוא שאין בו כלל חול אלא רק ים וסלעים גדולים. אני יודעת שלא תרצה לקפוץ מלמעלה למים הקרים אז אתה בינתיים תקרא בספרים. אתן לך אחד מזוגות האופניים שלי, אראה לך את כל השבילים שהספקתי להכיר ביערות, ואת המזח הנטוש שמוביל לאמצע הים, ואת המקום שבו המטוסים נוחתים לך ממש על הראש. אני אסחוב אותך ביד בהתלהבות עצומה עד שתזכיר לי שלפעמים גם צריך מנוחה. אתה תשפוך לי ערימות של מילים ואני בכפות ידיים חשופות אבנה מהם ארמונות ומגדלים ומנהרות וגשרים כי אהיה שמחה כמו ילדה קטנה ואני כבר כל כך מחכה. רק תבוא כבר.

נכתב על ידי , 24/6/2006 00:27  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)