לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ערימה


אני קוראת. יותר מדי קוראת. בלוגים שלהם ושלנו. עיתונים, דעות, פרשנויות, הפניות, אתרים כאלו ואתרים אחרים. לוקחת את ערימות המילים בסוף היום אל המיטה והן מגובבות עליה כמו ערימות של כביסה. מנסה לקפל, לעשות סדר. ערימת הלא היתה ברירה, ערימת הכן היתה ברירה, ערימת צהל חלש וטועה, ערימת צהל חזק וצודק, ערימת אין יעד אסטרטגי ברור, ערימת יש יעד ברור, ערימת השוואות הסטוריות למה צבא נגד גרילה כן וערימת השוואות הסטוריות בדיוק הפוכות. האמת, שום דבר לא מתקפל לי יפה. כמו סדינים עם גומי, תמיד נשארים קצוות ובליטות. בין כל הערמות פזורות גופות. כמו גרביים בודדות שכבר אי אפשר לסדר בזוגות. והחיזבאללה בטח אדום ומתנשף נורא למרות שהוא בכושר לא רע, כי הוא כל הזמן מטפס מדרגות. כששום דבר לא מסתדר לי עד הסוף אני מעיפה הכל בתנועה חדה על הריצפה ומתכרבלת במיטה. אני בחוסר אונים מחשבתי. לפעמים בא לי לדחוף את הראש לפריזר אולי ככה תהפוך לי העיסה לדעה מוצקה.

לא יודעת היכן משיגים מושג.

נכתב על ידי , 28/7/2006 22:20  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)