לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

בשנה הבאה


לשם

 

אתמול בחצות הלילה נכנסתי לאוטו. לקחתי איתי דיסקים צרובים, קפה בכוס, וערימות תרמילי אפונה שיארחו לי לחברה. הנעתי ונסעתי. שש שעות לא הרפתי מהדוושה. האמת, זו היתה נהיגה מופלאה. אורות העיר שהתחלפו בחשכה של כביש מהיר משם ירדתי לכביש של מאות קילומטרים מיוערים ומפותלים ללא סוף. הרבה במבים נעצו בי מהשוליים עיניים נוצצות. בשלב מסויים  עצרתי לרגע בצד לעשות פיפי. כשכיביתי את המנוע והפנסים, החושך המוחלט היה מדהים. למעלה היתה מצגת עצומה של כוכבים. זה היה חושך אמיתי של טבע. נסעתי שעות בלי לראות כמעט אף מכונית. לקראת אור ראשון עם עיניים אדומות הפכו ההרים למישור ומצאתי עצמי בחלק מדברי עוצר נשימה ביופיו.

 

שם

 

וכל זה למה? כדי לעמוד בתור, להרשם ולחזור. אין הרשמה באי מייל ואין הרשמה בדואר ואין הרשמה על ידי חבר ויש רק יום אחד בלבד להרשמה. מי שרציני מספיק שיתכבד ויגיע גם אם הוא גר במקום אחר. כשהגעתי היו שם כבר אנשים שפשוט ישנו את התור. עם שקי שינה ואוהלים ועיניים טרוטות ותקווה שיצליחו להרשם לפני שתתמלא המכסה. תור של אנשים מטורפים. הזוי לחלוטין.

אז זהו, נרשמתי  לעשות בעוד שנה את מירוץ  איש הברזל. 4 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ו-42 ק"מ ריצה. המירוץ האולטימטיבי לכל משוגע טריאטלונים. ימינה והלאה  מקצה גבול היכולת. הדרך הארוכה הזו של שש שעות נהיגה היתה בעצם רק ההתחלה לדרך שתקח לי שנה.

בדרך כלל גם בבלוג וגם בחיים אני מספרת דברים אחרי, לא לפני. אבל הפעם לא בא לי. לא בא לי ללכת לטירוף הזה ולשמור הכל לעצמי. גדול עלי. אם אגיע לקו הסיום לפחות שיהיה לי איזשהו תעוד לשנה שהביאה אותי לשם, ומי מכם שישרוד כאן שילך את הדרך הזו איתי. אתם חברים שלי. לטוב ולרע לשפוי ולמטורף.

 

ובחזרה

 

בסיום ההרשמה נהגתי חזרה. רציתי גם בחזור לעבור את הכל בגמיעה. אבל היה כבר חם, הדרך ארוכה ומאחורי לילה ללא שינה. אחרי שלוש וחצי שעות הרגשתי שאיני יכולה. עצרתי וירדתי לערוץ של נחל שזורמים בו מים קרים ושטפתי את עצמי. פרשתי שמיכה שמתי ראשי על אבן ונרדמתי תוך שניה. קמתי והמשכתי עוד שלוש וחצי שעות. הגעתי הביתה עייפה. אבל הי, אני רשומה.

נכתב על ידי , 30/8/2006 04:23  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)