לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

שלושה במאה


בשמונה וחצי בבוקר הוא נכנס לחדר, זרק את הארגזים על השולחן שלי ויצא בטריקת דלת. בערב הוא יביא את משלוח השקים והפעם הזו אהיה מוכנה. חדשיים שהוא נכנס בוקר וערב פורק סחורה, לא רואה אותי ממטר ורק מושיט תעודת משלוח לחתימה. כשנשמעו הצעדים והמחסן היה ריק מאנשים הורדתי הכל כולל התחתונים. את השק הזה הוא כבר שמט לרצפה, הישבן שלי צנח אחריו מלווה בנוזלים וגניחה. "אל תגמור בפנים" הספקתי לצעוק. רק כשהוא השפריץ זרע על תכולת השק הקרוע הפזורה על הרצפה הבנתי את גודל העיסה. "פאק" דמיינתי בראשי את הסוף האגדה "וכך היא ישבה וניקתה את ערמת האורז עד עלות השחר".

 

 

בשמונה וחצי בבוקר הוא נכנס לחדר, זרק את הארגזים על השולחן שלי ויצא בטריקת דלת. זו לא היתה חבטת הארגזים שצלצלה באזני אלא המיתר שפקע בליבי. הזכרונות עוד חיים בתוכי כמו סרט מול עיני. הנה אנחנו, במפעל האריזה, דייב המתנדב ורונית היפה. היא ממיינת את התפזוים והוא אורז. היא מלטפת במבטים והא מחייך, מצפים לסיום המשמרת כדי לממש הבטחה. אהבה צעירה של בית אריזה. הנה הם רצים הביתה בשבילים בגשמים הטריים. רגע לפני שהגיעו הוא מחליק בדשאים הבוציים שוכב שם צוחק כמו ערימה עצומה של איברים. היא הכניסה אותו הביתה וכך היא ישבה וניקתה את "ערימת האורז" עד עלות השחר.

 

 

בשמונה וחצי בבוקר הוא נכנס לחדר, זרק את הארגזים על השולחן שלי ויצא בטריקת דלת. הוא מחפש נקמה. היא עורמת את הארגזים ומוציאה את הקלסרים המאובקים בנחישות ועקשנות של מתחמה. הרבה אחרי חצות כשהעיניים כבר טרוטות מחלחלת ההבנה, המלחמה אבודה. היא קוראת לו מהחדר הסמוך ואומרת לו שהיא נכנעת והיא מוכנה לעסקה. הוא מחייך, הוא ידע. כשהוא מפשיל את מכנסיו עוברת בה מחשבה שהאיבר שלו כל כך קטן, תלוי מעל שק אשכים זעיר כמו ערימה קטנה של גרגרי אורז. "בואי" הוא אומר כשהוא אוחז בראשה, תנקי אותי במקום את השולחן מעבודה, עם הלשון. וכך היא ניקתה את ערימת האורז עד עלות השחר.

 

 

הדודה

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2006 18:06  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)