לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מטוטלת


 

 



 

יום שנע כמו מטוטלת. בין רגעים של ערות לבין ראש נשמט על השולחן בחיפוש אחר שינה. בין רגעים בהם אני מגניבה מבט לתוך הסח הדעת שלו, מבט על כפות ידיים מוכרות , מבט על נשמה שאני יודעת לספור לה את קצב הנשימות לבין רגעים בהם הוא שומר שתיקה כשאני נמוגה. יום של תה בכוסות, של רגליים מתכסות, של דקות דקות שמתקתקות רק בין חברים. יום של מטוטלת בין אנרגיות אזולות לבין כביש בעלייה אחת תלולה שלא ברור אם היא תוקפת אותי או אני תוקפת אותה. שוב ושוב ושוב ושוב. נזכרת מחדש בצניעות בריצה. יום של עת ערב ופרחים מבויישים ותיק שרק לסוג של מילוליות מביאים ושוקולד שנולד מהלבנה. יום של מלאות ויום של געגוע. מטוטלת מיטלטלת בין סוגים של אהבה. בלילה אל תוך הכרית הצהובה בשקט בשקט אני קצת בוכה. אני לא עצובה. אני לפעמים קצת פוחדת. פוחדת מחטא היוהרה. פוחדת מבוא הגריעה. לוחשת לעצמי שאולי, רק אולי, יש מושג כזה של עודף גם באהבה.

נכתב על ידי , 17/2/2007 07:11  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)