לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הכל בתוך כלום



יש אחת ספה. כחולה ודי זקנה. אפילו קצת בלויה. אבל היא לא יכולה להיות "רק" או "סתם" עוד ספה. כי יש ערבים שעולם ומלואו מתכנס ומצטמצם רק בה. הראש שלו מונח בצד שלו והראש שלי בצד שלי. הרגליים שלי אצלו והרגליים שלו אצלי. ומשם בוקע שאר העולם. תחנות מחלפות, מילים נאמרות, עפעפיים כבדות, כפות מתעסות, הערות מתחכמות, דחיפות משועשעות, אמירות מצחקקות ואיברים מתעוררים ונרדמים חליפות. ככה עד שהלילה או העייפות או התשוקה מגרשים אותנו משם.

ואני יודעת שלא הייתי רוצה. לא הייתי רוצה ספה יותר ארוכה או ספה כפולה או כורסאות מתכווננות או מקום לרגליים נמתחות. בדיוק ככה אני רוצה. שניים לא כל כך קצרים שמשתרגים ומתכווצים בתוך אחת כחולה.


נכתב על ידי , 15/8/2007 11:56  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)