לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

רגע לפני



 


כבר כמה ימים שאני מסתובבת, מכבסת, מייבשת, קוראת, כותבת, חושבת, מתחילה ולא גומרת, באה, הולכת והכל בתנועות קטנות. בלי אנרגיות גדולות. אני צוברת את עצמי ואוגרת אותי לתוכי. הגוף מתקפל והמח משתולל.

 

אני מתקשה להאמין שחלפה כבר שנה מאז אותה החלטה, מאז אותו לילה והטירוף של הנסיעה. אבל זהו זה, עכשיו זה כבר כמעט רגע לפני יום הפקודה.

מחר אני כבר אסע.

 

וביום ראשון, כשאצלכם השעה תהייה חמש אחר הצהריים ותחשבו כבר איך לקפל את היום, בקצה אחר של העולם תותח אחד ירעם ואני נרגשת ומתוחה אצעד לתוך מימי האגם.

וביום שני, כשאצלכם השעה תהא עשר בבוקר ורובכם כבר תהיו ערים, בקצה אחר של העולם השעה תהא חצות ולשמיים יורמו זיקוקים.

ואני רוצה. אני רוצה בכל מאודי לחזות בהם מהצד הנכון של הקו. הצד של אלו שמסיימים. כל כך כל כך רוצה.

 

אז תהיו שם בשבילי. תחשבו עלי באותו יום ותחזיקו לי אצבעות. הייתם איתי לאורך כל השנה הזו עם כל האימונים ותמכתם ועודדתם כמו שרק אתם יודעים. אז עוד  קצת אני מבקשת כי אני כל כך צריכה.

 

אלו לא פרפרים שמסתובבים לי בבטן אלו פטרנודומים ענקיים.

 

אני משאירה אתכם קליפ קצר כדי שאם יבוא לכם תוכלו להכנס איתי לאווירה.

 

http://www.nasports.com/mediacenter/fordvideo/fordvideo.php

נכתב על ידי , 23/8/2007 11:02  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)