לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

Home sweet home


 

 


 

 

אז חלף כבר חודש של עבודה במשרה מלאה מהבית. האמת, לא הייתי צריכה חודש כדי להכיר את המפלצות. הן מייד התייצבו ועשו הכרה. אבל אני חייבת לכתוב אותן. למען אראה. למען אשמר ולמען אדע.

 

המפלצת הראשונה היא מפלצת המקרר. אף אחד לא סיפר לי שהמקרר הוא יצור כל כך חברתי, תלותי, ניג'ס ותובעני. הוא תמיד עומד שם מוכן לקבל אותך בדלת פתוחה ועם אור בעיניים. לא חשוב כמה אנסה להתרכז ולהתעסק בענייני. אז נכון שבמקרה הפרטי של המקרר שלי כרגע זה לא אסון לאומה. מקסימום בוצע עוד חיסול ממוקד של עלה חסה גזר או עגבניה. אבל הי. מפלצת היא מפלצת היא מפלצת גם אם בהתחלה היא נראית תמימה.

 

המפלצת השניה היא מפלצת ההופעה. בעבודה הקודמת הייתי יוצאת בערב מהמקלחת, אוספת את השיער, ממסקרת את הריסים, מלפסגלסת את השפתיים ושמה כמה טיפות של שמן ריחני. שום דבר שהיה מביא סוכנות דוגמנות לחזר על פתחי אבל בהחלט משהו שהיה מוציא מאמא שלי את המשפט "נו, לפחות את נראית מסודרת".

ועכשיו? עכשיו אני יוצאת בבוקר מהמקלחת בשער רטוב, מתלבשת, יוצאת לרכיבת אופניים קצרה ופרועה (היא פרועה כי אני רוכבת בלי ידיים החלטתי שזה אימון טוב לשרירי הליבה), עד למעוז הקפאין הקרוב, מעמיסה את גיגית הקפה שלי ורוכבת חזרה הביתה- לעבודה. שארית היום כמובן תעבור עלי בפריזורת "האריה המכשפה ומופלטת הקסדה". על זה כבר אמא שלי היתה אומרת את המשפט שליווה אותי כל שנות התבגרותי "לא כדאי אולי שתסתרקי קצת?"

 

המפלצת השלישית היא המפלצת הכי כבדה. מפלצת השתיקה. מפלצת הבדידות. מפלצת הדממה. ככה זה עם מפלצות גדולות. יש להן הרבה שמות. אין את ריצ'רד הגוליית שבא לחלוק איתי מחשבות על חלבונים ופחממות, שיקים של שרירים או משקולות והגיגים. אין את ג'וני עם הבדיחות המפגרות, או את סטלה עם ההשתפכויות. אני לא מתעצבנת על אף אחד אני לא צוחקת עם אף אחד ואף אחד לא צוחק איתי. לפעמים אני עוצרת לרגע וצועקת  

 

Anybody home?

 

home...home....home...

 

 

מהדהד בחזרה קולי.

נכתב על ידי , 18/10/2009 03:02  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היפ היפ הוריי


עוד מוקדם בבוקר של סתיו והכל חשוך. גם בחוץ וגם בחדר של המלון הזה. ואני ערה ומחכה שיעלה כבר האור ויגיע היום. קשה להיות שמחים בחושך. ואני שמחה.

 

זה היה קטע מדהים כשעמדנו שם שלוש נשים שלא מכירות, עדיין קצת המומות עם רגל אחת מונחת על דרגש של עץ מחכות שיורידו לנו מהנעל את צ'יפ המהירות. פתאום זו שמימיני אמרה :

 

" I think I just qualified for Boston" ואני אמרתי אני חושבת שגם אני, והשלישית שגם היא, ופתאום זה נקלט והחלפנו היי פייבים של שמחה והכל פרץ החוצה בבת אחת. איזה אושר.

 

ואני אנסה להסביר מה זה בוטסון מרתון. זה המֵכֳּה של הרצים. הרולס רויס של המרוצים. המקום אליו כמעט כולם רוצים. למה? מהרבה סיבות אבל בעיקר -כי קשה להגיע. זה המרתון היחיד שלא מספיק להחליט שרוצים לעשות אותו. צריך שבוסטון גם תרצה אותך. המרתון היחיד שגם לרצים שאינם מקצועניים יש סף קבלה.  תרוץ מתחת למהירות מסויימת- אתה בפנים לא תרוץ -תשאר בחוץ. קשוחים. והם קשוחים כבר מעל מאה שנה. מרתון שהוא אגדה.  ותאמינו לי, יש אנשים שמנסים להתקבל במשך כמעט חיים בוגרים שלמים.

 

ואני רק לפני שנה הבנתי פתאום שאולי אני יכולה. בניתי על מרתון לונדון כדי להשיג את הזמן  אבל לונדון לא בנתה עלי חזרה. אז שמתי את זה בצד והתרכזתי באיש הברזל. זו לא היתה החלטה של מה בכך להרשם למרתון של אתמול ולנסות שוב, ארבעים יום בלבד אחרי שסיימתי את איש הברזל. אבל הקשבתי לגוף  שאמר לי שזה בסדר ואני יכולה. הוא הבטיח לי שאני לא דורשת ממנו יותר מדי ומגזימה.  ומסתבר שצדקנו. הוא שאמר ואני שמקשיבה.

 

ואולי אני נשמעת רגועה. ונכון שכואבים לי השרירים ואני סתם מונחת על הספה. אבל אם תקראו בין השורות תשמעו אותי צורחת

 

!I fucking freaking nailed it

 

אני כל כך שמחה

 



נכתב על ידי , 12/10/2009 15:51  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעגלים


אני לא זוכרת מתי עבדתי כל כך הרבה כמו שאני עובדת מהיום בו התפטרתי מהעבודה. אני לא יודעת אם זה איזון קוסמי עליון או שהבוס שלי, ההוא מישראל, מסוגל להריח ולהרגיש אותי לפני שאני הספקתי לספר לו או לומר אפילו מילה.

כמו להקת ציפורים נודדות שמכסות  את פני השמיים, ערימות של מסמכים סרוקים מכסים במחשב שלי את פני האדמה.

 

וזה בסדר.

 

וזה לא דבר של מה בכך שזה בסדר. כי עד לא מזמן זה בכלל לא היה בסדר. זה היה מעיק ומכביד ומציק. הייתי מסתובבת עם דפים בהמתנה שהיו מבצבצים ברווחי הזמן כמו עשב שוטה שמתעקש לצוץ  בין  סדקים אקראיים בכביש של החיים. הייתי עומדת בדד -ליינים בבתי קפה שפתוחים כל הלילה , מסתמכת על הבדלי השעות כדי להרוויח דקות אחרונות.  זה גם היה לי ברור שזה חוסר זמן נפשי. סוג של מקום בו לא רציתי להיות.

 

ופתאום בלי שאפילו הייתי מוכנה השינוי קרה. יחד עם שולחן העבודה שסדרתי בפינה התפנו לי גם בראש כמה קופסאות. כאילו שבחלק עולם בתוכי  שהיה  מעונן תמידית - השמש זרחה.  פתאום אני מסודרת ואני יעילה.  המח  שלי אט אט  מפתח מחדש סיבולת לב ריאה. אני עובדת בשעות היום ובלילה ישנה. 

 

אני לא יודעת לומר אם זה אמצע סוף או התחלה. גם לעצמי אני בלתי צפויה. אבל אני יודעת שאני  די אסירת תודה. לאיש הזה שהוא הבוס שלי. שכל השנים האלו  היתה לו סבלנות והוא חיכה. שהוא לא התייאש ממני ולא נרתע  גם כשהתנהגתי כאילו אני זו שעושה לו טובה.

נכתב על ידי , 6/10/2009 02:42  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)