לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עצבים? אני?


כשמונח לפני כתב תביעה שיש בו 150 סעיפים ובסעיף 98 הוא מפנה לסעיף308.8 להסכם (ואני לא ממציאה מספרים) זה מעלה לי את הסעיף. זה מעלה את סעיף 2,548 למערך העצבים. זה מכוער, זה מיותר, זה מנופח, זה מגוחך, זה סתם סתאאאאאאאאאאם אתם שומעים? לא ישכנעו אותי שאי אפשר להגיד אותו דבר בפחות מילים. אין משהו שאי אפשר להסביר בפחות דפים. אני אפילו לא יכולה לאמר שמרוב עצים לא רואים את היער כי אין יותר יערות בעולם בדיוק בגלל כאלו דברים. על כל דף נוסף שאני הופכת אני יכולה לשמוע את חריקת העצים הכרותים. שתי עורכות דין חתומות עליו בסוף. לא אחת. שתיים.הנזל וגרטל. בא לי כמו בסרטים, לתפוס להן את הראש, כל אחת ביד, ולהפגיש בבום אחד נוראי עד שיצאו כוכבים.

וזה לא שאני תמימה, או לא יודעת את המקצוע, או לא מבינה. גם אני אוהבת מילים ומקצוע המשפטים הוא שפה. וכן, שפה עם קישוטים, ועם פיתוחים, ועם מליצות. טענה מכובדת לא מוצאים לעולם עירומה. מלבישים אותה בסטייל משובח, בבגדים חגיגיים ועם קצת צבע על הפנים. אבל בין זה לבין נשף תחפושות, בו אותה טענה מתחפשת לעשרים ושמונה דמויות שונות ומסביב יש מראות שמכפילות ומשלשלות ומרביעות יש הבדל גדול. וזה מרגיז אותי. זה מרגיז אותי כי זהו נגע שמתפשט כמו אש בשדה קוצים. אין שליטה ואין ברירה. כולם יודעים שמרגע שהדבר עטוף שכבות השומן הזה יצא לאויר העולם- הוא מתרבה. אף טענה שם לא תושאר יתומה. לכל אחת ואחת מהן תיכתב תשובה. על ידי כל הגורמים המעורבים. דפים יולידו דפים שיולידו דפים שיולידו עוד דפים. זה סתם זה סתאאאאאאאאאאאאאם. וזה סתם שחודר הרבה מתחת לשכבת האפידרמיס החיצונית של הדברים.

זה מרגיז אותי ואין לי על מי להוציא את העצבים!

נכתב על ידי , 30/11/2009 23:52  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפרפר


פטפטנית נהייתי פתאום.

 

יש בקרים, כמו היום שאני לא מצליחה למצוא בתוכי את מערכת ההפעלה. אני יושבת על הבוקר עם הקפה ליד המחשב, פותחת את האימייל.  בודקת את העבודה שהוא שלח לי. זו שמתחילה לי את השבוע. אני רואה שהוא העביר לי מסמכים. היקף החומר- 400 עמודים. מבחוץ אני בטח נדמית אדישה. אני ממשיכה לשבת שם ומסיימת את הקפה. ואז אני סוגרת את המחשב. קמה מהכסא. עולה על האופניים ולא חוזרת. פתאום נדמה לי שאני רוצה לחפש מכנסיים. חנות הכלבו הענקית בעיר התחתית נראית לי מאוד מתאימה. היא כמעט הכי רחוקה. אף פעם, עד היום בבוקר, לא ידעתי שיש שם שש קומות. בכוווולן הייתי. מסתובבת שם כמעט לבד. כמו רוח רפאים. מזיזה מכאן לשם כמה קולבים. כמובן שלא קניתי כלום. אלו היו שש קומות של הדחקה. אני יוצאת אל הרחוב. הסיפור חוזר על עצמו בחנות הספרים הענקית שבפינה. רק שלוש קומות. ביחד זה כבר תשע קומות שאני סתם יורדת ועולה. שוב אל הרחוב. מתחילה לרכב לכיוון הגשר שיחזיר אותי הביתה. מתחרטת. מסתובבת לכיוון הנגדי. נוסעת לגשר אחר. אני הרי חייבת גרעיני שיפון. אני זוכרת שבחנות התבלינים הקטנה, באי ההוא שיש בו שוק של אוכל, מוכרים כאלו. המח שלי מוחק את המידע שיש כאלו גם בסופר הקרוב לבית. אני שמה את השקית הקטנטנה בתיק הגדול והריק שעל הגב. "די, הביתה" אני נוזפת בעצמי. אבל רגע, לא בא לי דרך הכבישים. אני אסע בדרך הארוכה. דרך הים. אני עוצרת גם בסופר. לחם צריך הרי גם. בסוף כבר אין לי כח וכבר אין לאן לברוח. עברו כבר שש שעות שלמות של מנוסה.

אני נכנסת הביתה. השעה בארץ כבר כמעט חצות. הטלפון מצלצל. אני בוהה במספר המהבהב ולא מאמינה. זה הוא. הבוס הזה שלי. האיש הזה ששלח לי את כל העבודה. אף פעם אף פעם הוא לא מתקשר אלי בשעות האלו.  זה כאילו שהוא חש אותי, מרגיש שאי שם אני מחליקה. אני שוקלת לסנן, להמשיך את הנמנום הנפשי הזה.  אבל ברגע האחרון אני מרימה. אני יודעת, שבשביל עצמי אני צריכה. הקול שלו, הסיפורים שלו, השטויות שלו, ההנחיות שלו, מחזירים אותי חזרה למצב הפעלה. כמו מחיאת כף בסוף סשן של היפנוזה עמומה.

 

אני לא אוהבת כאלו בקרים. הם עושים לי רע.

 

נכתב על ידי , 24/11/2009 06:29  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשים בסחבות וגברים בחליפות


 

 

 

 

אני גרה בעיר מאוד אטלטיסטית. עד כדי כך שזה לא פוסח גם על חסרי הבית. סימן ההיכר שלהם כאן הם האופניים. על האופניים הם מעמיסים הכל. מאחור את כל רכושם עלי אדמות, ומקדימה את כל הבקבוקים אותם הם אוספים ברחובות. הכל בתוך תיקים ושקיות. אני  משוכנעת מעל לכל ספק שהם בכושר שיא. העיר הזו בכלל לא שטוחה. אני רואה אותם מדוושים בעליות, מדוושים בכל קצוות העיר, למטה ליד הים ולמעלה בחלקים הגבוהים ואני מלאת הערכה.

 

בערך מאז אוגוסט אני מחרימה את האוטו שלי. רק עם אופניים.  אבל אלו לא האופניים החטובות עם בגדי הרכיבה  הצמודים של הקיץ ושל האימונים. אלו אופניים אפורות עם צמיגים שמנמנים. ואט אט הגיע החורף. ואני ממשיכה. והגשם יורד ללא הפסקה. וקר. אז אני שמה מעיל צהוב גדול מעל הכל. ומכנסי גשם אדומות שמתלבשות על הרגילות. ומגפי גומי שחורות של רפתנים. ושרוול בד אדום על הראש מתחת לקסדה. ותיק גדול על הגב. ואם יש לי עוד משהו שלא נכנס לתיק אז בשקית אני תולה ו.... פתאום זה היכה בי. ככה כשראיתי השתקפות שלי בחלון הראווה. אני נראית ב ד י ו ק כמוהם. כמו חסרי הבית. אני חושבת שהפכתי לאישה תמהונית ומוזרה.

 

ומנושא לנושא אבל לא באותו קצה. גברים בחליפות.  משום מה הם תמיד מעוררים בי מחשבות. מאז שעברתי לכאן הם גם מעלים בי חיוכים.  הרבה מהם, בשל הגיל הצעיר בו הם נכנסים כאן לעולם העסקים, (החיים טובים בלי שלוש שנים צבא) נראים כמו ילדים שהשתלטו לאבא על ארון הבגדים. אבל השבוע, כשחיכיתי שהקפה שלי יהיה מוכן בהיתי בלא יכולת להסיר את המבט בגבר מזן אחר עם חליפה. לא רציתי למצמץ כדי שלא אפספס ממנו אפילו שניה. הוא היה יפה בצורה מדהימה. וגבוה. ובנוי לתלפיות. והחליפה לא שלטה בו אלא הוא בה. היא ישבה עליו בהמון אהבה. והשעון שלו. והטבעת.  והאייפון והחיוך. הו אלוהים הוא היה פרסומת אנושית ל"איך אתה נראה כשהעולם מונח בכף ידך".

 

וכמה שנדהמתי ממנו לא הרפתה ממני המחשבה. לא הייתי סומכת עליו. לא בעסקים ולא במיטה. אני לא יודעת למה, אני תמיד מסתובבת עם התחושה שגברים אמיתיים לא יתכן שזקוקים לכל כך הרבה אביזרים ועזרים. איכשהו תמיד נדמה לי שהגברים השווים מסתובבים בעולם  א-קפלה. מקסימום בתוספת של  ג'ינס, חולצת טריקו ותחתונים מהוהים.

 

כבר אמרתי. תמהונית ומוזרה.

נכתב על ידי , 22/11/2009 03:12  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוח דו ואבן


קור רוח, מורת רוח, מצב רוח, רוח שטות, פעמוני רוח, טחנת רוח, רוח וצלצולים, כלבי רוח, רוח קדים, איש רוח, רוח מן הון, חלף עם הרוח, עושה רוח, קצר רוח, שפל רוח, רוח גבית, רוח קדמית, רוח צד, רוח פנים, רוח אלוהים.

 

שלשום כשהייתי כבר באמצע המיץ והעוגיה הוריד שלי התחיל להשפריץ כמו מזרקה. שם הקוד "9" נצעק באוויר, אח ואחות רצו לעברי, עצרו, העבירו, קשרו ולחצו. איזה בושות. הכל הולך אצלי תמיד עקום שם. או שאני קרה מדי, או שאני לא מבורזלת מדי, או שאני לא מפמפמת מדי, ועכשיו אני גם "9". בטח בפעם הבאה יגידו "אה הנה התורמת הזו ששופכת דם על העוגיות".

 

דו חי, דו אופן, דו תאי, דו צדדי, דו אטלון, דו שנתי, דו חודשי דו ליטל, דו ראשי, דו פאזי, דו ערכי, דו פרצופי, דו מיני, דו-אלי, דו שימושי, דו לשוני, דו קיום, דו סיטרי, דו מושבי.

 

אתמול, באמצע הריצה ראיתי התקהלות. עצרתי להביט. אמנם לא עמד לפני אביר על סוס לבן, אבל בהחלט היה נסיך עם שער לבן. וקמילה גם. סוג של מלוכה. עמדתי שם בגשם וחיפשתי להם בפנים את סימני האהבה הענקית הזו שלהם. זו שחצתה כל כך הרבה שנים, מחסומים, נסיכות, ביקורות ואחת מלכה. לפעמים אני פוגשת בדרך נשר על צמרת של עץ ולפעמים אהבה. נפלאות הן דרכי הריצה.

 

אבן ריחיים, אבן אש, אבן נגף, אבן טובה, אבן יקרה, אבא אבן, אבן נגולה, תקופת האבן, אובניים, חמש אבנים, מוחמד אבן אחמד, שבע אבנים, אבן החכמים, אבן נייר ומספריים, אבן דרך, אבן שושן, לב של אבן, אבן שאין לה הופכין, אבן פינה.

 

משהו מכאיב לי. כבר הרבה ימים. בצד שמאל נמוך למטה, מקום משכנם האפל של איברים פנימיים שונים. רופאה. בדיקות. עוד בדיקות. שוב רופאה. עוד בדיקות. מסע שעדיין לא עצר בשום תחנה.

אז כשמכאיב לי בלילות, בין החלומות, אני מצרפת מילים ותמיד מכניסה צרוף אחד שחור. צירופי מילים הן הכבשים החדשות.

נכתב על ידי , 9/11/2009 23:57  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)