לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

לֵך לךָ


 

החדר מלא נשים יפות ובשלות, רכות ונוטפות כמו שעווה של נרות. אני יושבת ביניהן נוקשה, הרגל שלי מתופפת על הריצפה, רוצה כבר ללחוץ על הדוושה. אני יוצאת משם כשהחושך כבר עבה, דוהרת בכבישים ריקים כמו בתוך מסלול מירוצים של אורות ירוקים. רוצה לאהוב ולרגע שוכחת איך. מרגיעה, מגיעה, רק כדי לדעת מחדש שאתה אינך. גם אותך הרוח לקחה. אבל אני כבר יודעת לאלץ אותך לתוך החלומות. אני חולמת אותך ובחלום אתה חלש, זקנך צימח פרא אבל אתה אוחז בי ולא מרפה. כשאני נזכרת איך לאהוב מחדש גם אני לא מרפה אבל כבר ממילא אין ממה.

 

"אם היא אמרה שהיא

אוהבת רק אותך כל כך

אז לך איתה

לך לך איתה לשם"

 

(לך איתה, נוער שוליים, אבל כתב וביצע ראשון קובי רכט)

נכתב על ידי , 27/4/2006 03:03   בקטגוריות לא ברור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זריחה


 

ובכל פעם שהעננים מתפזרים והשמש מפציעה

אני שוב פעם רוצה.

רוצה שנשב במרפסת נשתה קפה

ונאכל מאפה

ושתהיה שמש מלטפת

ויד מגששת, עיניים נפגשות ושפתיים אדומות

אתה בטריקו הכחולה

אני בטריקו שלך

שנינו בתחתונים

ולא אכפת מהשכנים

אני אמתח את הרגליים שלי על הברכיים שלך

ואתה תלטף לי במעלה הירכיים בזמן שאני

אמשש לך את הידיים

אולי תדליק סיגריה ותשען לאחור

ותגיד לי כל מיני דברים מהבפנים

ואני אהיה מקשיבה

ומדי פעם אגע לך בפנים

אפילו שזה יעצור לך את שטף הדברים

כל כך יפה אתה בעיני

ואז תשאל אם אני רוצה לטייל במרחבים

ואני אומר לך שבטח אבל רק עוד כמה רגעים

כי אנחנו עדיין בתחתונים

וניכנס לבפנים

ונצמד לקירות בלפיתת אוהבים.

וכל הזמן הזה יחכו בחצר 

 זוג גבסוסים מוכספים

עליהם נרכב לזריחות במקום לשקיעות

כי גבסוסים הן לא חיות רגילות

יש אותן רק באגדות.

 

רק באגדות.

 

 

נכתב על ידי , 23/4/2006 09:45  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיקדון




הדבר הכי יקר שהפקדת בכספת נשמתי הוא הזכות לעטוף את החלק הרך שבך, זה שזוחל ויוצא בחסות השינה אל מחוץ לקונכיה. להיות לך באותם תפרים של בקרים רגע לפני הערות ואחרי השינה, להיות לך באותם חיבורים שבריריים בהם אתה מוטל ללא הגנה. אתה תגן עלי מהעולם בכל יתר הזמן, אך באותם רגעים אני שם בשבילך. מעבירה אותך בזהירות את הסף . בנימים של נפשי אתפור לך את הלילה ליום, אחבר בעדינות בין המציאות לחלום. לו בידי המשאלה לעולם לא תהא לך יותר חשכת המיטה מפלט מהאור הראשון.

 

נכתב על ידי , 21/4/2006 05:08  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבן





 

 

לפעמים כשהגוף מפשיר ומתחמם אחרי קור גדול, פתאום הוא נרעד רעידה גדולה לאורך כל עמוד השדרה. כאילו נזכר ברגעים הקפואים שחלפו. אותו דבר קרה לחורף כאן. השמש כבר ניצחה והפריחה והבטיחה ופתאום החורף התנער מרבצו ברעידה גדולה. כנראה אחרונה. מחר היום הרשמי האחרון לעונת הגלישה שבעצם כבר גוועה. ערימות חדשות של שלג נערמו בלילה על ההרים ואני בבוקר שמטתי הכל ועניתי לקריאה . הרגשתי כמו פרידה מאהוב של עונה. כזה שאף פעם לא יהיה באמת שלי אבל תמיד יסכים להיות גם איתי. לא יכולתי לייחל לשירת ברבור יותר לבנה  ולגלישה יותר מדהימה. ככה סופים צריכים להיראות.

 

על המדרונות שרתי כל הזמן את אותן שתי שורות שלא עוזבות. כי גם אני רציתי לחשוב על משהו טוב.  משהו שיביא אותו קרוב.

 

(סי היימן, עולם תעשייתי)


 

נכתב על ידי , 17/4/2006 09:14  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)