לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הקיץ הזה בינתיים,


 

 

 

 

טיול.

 

אחרי חודש יוני רטוב ואפור השמש סוף סוף החליטה להדליק את האור. ולא סתם אלא בעיתוי מושלם. שבוע שעבר טס האיש שלי לקליפורניה ואני העמסתי את הנשים שנותרו מאחור קרי את בנותי ואת עצמי על האוטו עם כל הציוד הנדרש ונסענו לקמפינג באי על גדות הנהר. (כן יש פה אי גדול מספיק בשביל להכיל אין ספור נהרות ואגמים). אבל לא היה זה טיול על טהרת הנשים כי הזמנתי גם את החבר של הבת להצטרף אלינו וכולנו על מכוניתנו העמוסה הצטרפנו לעוד זוג חברים שנסע לשם. נהניתי כל כך. מהטבע, מהמים הקרים בנהר ובאגם, מהנופים, מהמסלולים שהלכנו בהם ומהחברה. אבל בעיקר נהניתי מהבנות שלי. אהבתי לראות שהן עדיין מסוגלות, במיוחד הגדולה שהיא מוקפדת ומטופחת ונשית נורא (ועוד ליד החבר שלה), להיות ארבעה ימים בלי מקלחת ובלי מים זורמים גם לא בשירותים, בלי איפור בלי מחליקי שיער, בלי מחשבים בלי אייפונים ובלי חשמל. לראות איך הן מסוגלות לבנות אוהל, לבשל על גזיה,  להדליק אש, לגלף מקלות להנות מהטבע ופשוט להיות. חששתי באיזה מקום שאולי הן התבגרו מהיכולת ומההנאות האלו ושמחתי לגלות שזה עדיין שם ובגדול גם בגיל ההתבגרות שלהן. אני מקווה שזה ישאר למשך כל חייהן. בעיני היכולת הזאת להנות בפשטות ובמינימליזם הזה בטבע היא נכס לכל החיים.

 

מגורים.

 

עוד פחות מחדשיים אנחנו צריכים לעבור מכאן. הבית שאנחנו שוכרים נמכר. ידענו שזה עומד להגיע אבל עד עכשיו לא מצאנו שום מקום במקום. כלום. אפילו לא קצה של בית מתאים. משום מה אני מסרבת לדאוג או להלחץ. פחות מחודשיים. הכל עוד יכול להיות. מקסימום נוציא שוב את האוהלים.

 

טבעונות.

 

לפני חודש חגגתי שנה לטבעונות. הלב שלי הרבה יותר קל מאז ההחלטה. להיות טבעונית בחיי היום יום? קטן עלי. להיות טבעונית ב"הכל כלול" בחופשה במקסיקו? פחחח שטויות. להיות טבעונית בכמה ימים של קמפינג? משחק ילדים. אבל להיות טבעונית מייד אחרי שאני תורמרת דם? ב ע ס ה!! אני לא יודעת למה, מייד אחרי התרומה הדבר הכי נכסף והכי מתחשק והכי קרייבינג מטורף הם ערימת העוגיות בשולחן של הדודות הטובות יחד עם המיץ המתוק שהן מגישות. שום ירק או פרי לא יעשו את העבודה. לא הייתי מוכנה לזה היום ולא הבאתי איתי כלום טבעוני. ישבתי שם בוהה בעצב רב בעוגיות. אבל אז כמו קשת בענן נצנץ אלי מתחתית הערימה הלוגו הכחול של "Orio" באוריו תבורך נשמתם מצליחים לייצר עוגיות וניל עם כל כך הרבה כימיכלים ושומנים מוקשים שהם אפילו לא צריכים חלב או ביצים ולכן בלי כוונה הם זבל טבעוני לחלוטין. ובא לציון גואל:)

 

נכתב על ידי , 5/7/2013 17:31  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)