לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Simple Life


זה בלוג על החיים שלי..(קצת שיגרתיים למדי אבל מתרגלים)..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

:)


וואו, כמה זמן לא הייתי פה.

מפעם לפעם הביקורים שלי בבלוג הזה מלמדים אותי על עצמי יותר דברים.

עכשיו, בהיבט לאחור, על כל הזמן שחלף אני יכולה להגיד בפה מלא שהייתי  י-ל-ד-ה  נטו.

כל הפוסטים שפירסמתי כאן ניראים לי כמו בועה וסוג של מפלט בחרתי ליצור לעצמי כדי לא להיפגע..

במקום להסתכל על הדברים החיוביים שיש לי בחיים העדפתי להסתכל על השלילי ומה שעושה לי רע.

רוב הדברים שנכתבו כאן, הם סוג של תלונות.

הפעם אני רוצה לעשות משו הפוך.

הפעם אני כותבת את הפוסט הזה עם מלוא הסיפוק שיכול להיות לבנאדם מעצמו ורק מהדברים הקטנים שעוברים עליו ביומיום.

הפעם לא באתי לפה כדי להתלונן, לקטר, לבכו או להתבכיין כמה רע לי ואני לא סובלת את המשפחה שלי, או כמה לא טוב לי בחיי האהבה ומספרת על הרצון שלי להיות אזרחית...

 

אז חלפה כבר חצי שנה מאז הפוסט האחרון, בנתיים כבר הסתפקתי להשתחרר מצה"ל ולהיות אזרחית למשך 3 חודשים מלאים...

התקופה לא שונה בהרבה, תלוי איך בנאדם בוחר להסתכל על הדברים..

בנתיים אני לא עושה עם עצמי שום דבר, יושבת בבית ונהנית מהחוסר מעש בדומה לשאר הדברים הקטנים והמובנים מאליהם בחיים.

חושבת שעברתי סוג של שינוי, אני אוהבת את ה"אני"החדש שלי.

לא שהשתניתי לגמרי...פשוט מתסכלת על הדברים בצורה קצת שונה, באור בהיר וטוב יותר.

 

בנתיים שיהיה לכולנו לילה טוב :)

 

 

 

נכתב על ידי Chei~Chei , 26/10/2009 00:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Chei~Chei

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChei~Chei אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chei~Chei ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)