לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי (:


זהו הבלוג שלי :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

שאלון שגנבתי מהבלוג הישן :] סתם כי בא לי לעשות שוב


שם המורה בכיתה א': אילנה

הזיכרון הראשון שלך:  הכניסה של הבית של סבא&סבתא :]

האם בילדותך התנהגת כבן\\בת המין השני?: אממ לפעמים

האם נהגת לאכול דברים מוזרים?: חול חחחח

המקצוע הראשון שנכשלת בו: מתמטיקה

המקצוע האחרון שנכשלת בו: מדעים

האם עברת דירה? כן.. מנחל עשן ל-ו', מ-ו' למיתר, ממיתר לעומרים, מעומרים לנחל עשן, ומנחל עשן שוב לנחל עשן (:

איך היית מגדיר את הילדות שלך במילה אחת?: מפונקת

השיר האחרון ששרת: the post war drean

הדבר האחרון שצחקת בגללו: "משחק מכור"

הפעם האחרונה שבכית: לפני שבוע

האדם האחרון שראית:  אמא

הדבר האחרון שאמרת: טוב

הדבר האחרון שאכלת:  פיצה

הדבר האחרון ששתית: קולה 

הדבר האחרון שקנית: נעליים

השיר האחרון ששמעת:  green day- she

הדיסק האחרון שקנית: =\ לא 'דעת

הפעם האחרונה שעזרת לאמא: שתפתי כלים (:(:(:

הדבר הכי מטורף שעשית: הרגתי ג'וק (?!) סתם לא יודעת

הווה:

שיער נוכחי: תלתלתלתלתלתלתלתלים

בגדים נוכחיים: גופיה לבנה וטייץ שחור (עוד מעט הולכת לחזרות)

תכשיטים נוכחיים: כלום

עצבנות נוכחית: הרבה

 התגעגעות נוכחית: כולם :(

תמונת דסקטופ נוכחית: בובספוג =]

חבר\\ה?:  אין

 אדם אחד שהיית רוצה שיהיה כאן ברגע זה: רוג'ר ווטרס

האם אתה מתחמק ממטלה שעליך לעשות? כן

 האם אתה עייף? רעב? לא ולא

 את מי אתה הכי רוצה לחבק?: את מישל!! כמה זמן לא ראיתי את המלאכית שלי

 ממה הכי נמאס לך?: כפויי טובה

 את מי היית רוצה להרוג? עזבו, לא משנה...

 הכי פחות מהנה?: האמפיתאטרון בכרמיאל

עתיד:

מה הקריירה שלך הולכת להיות?: משהו עם כסףףף... הרבה כסף! =]

איפה אתה הולך לגור?: =\ ניו יורק... עם כל החברים :)

 כמה ילדים אתה רוצה?: 2  (?!?!?!)

 באיזה סוג של מכונית תנהג?: חחח ג'יפ!

 איפה היית רוצה למצוא את עצמך בעוד 15 שנה מהיום?: בסאונה רטובה... כלכך בא לייייי

 חושב הרבה על העתיד?: לא ממש

 מפחד ממנו?: לפעמים

וקצת בכללי:

להקה אהובה: יש הרבההה

ספר אהוב: "מלכת הביצות רוקדת טנגו"   "הנסיך הקטן"

סופר(ים) אהוב(ים): רם אורן... נראה לי

צבע אהוב: כתום וירוק
פריט לבוש אהוב: ג'ינס
 איבר שהכי מושך אותך: :-0
אתה שמח כש: הכל מסודר ועשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות =]
אתה מרגיש בודד כש: דניאל לא מתקשרת פעמיים ביום
האם אתה חושב יותר מדי: כן
 אם יכולת לחיות בכל מקום בעולם, איפה: ניו יורק/ ניו זילנד!
 אדם מפורסם שפגשת: פגשתי הרבה... בעיקר את אינפקציה
 האם יש לך אילו שהם חרטות: אה הא
 קפה אהוב: אייס קפה לטה
ריח אהוב: קנזו פלאוור =]
מה מכעיס אותך: כשלא מקשיבים לי...!!
מה היא האיכות (כשרון, תכונה) הכי טובה שלך: לרקוד ולדבר חח
האדם שעושה לך הכי טוב:  החברים
חדר אהוב בבית: שלי, של המחשב, מרפסת
 מקום אהוב בעולם: תאילנד
 מקצוע שנוא: ערבית, מדעים...
מורה אהוב: המורה לספורט ויודיק... לפעמים
 אוהב את בצפר?: לא
 נרדם בשיעורים?: לא
מעשן?: לא
נפגע (רגשית) בקלות?: תלוי
 נותן מעצמך?: כרגע יש לי הרגשה שיותר מידי.. [אהמ אהממממ]
 אוהב לפוצץ נייר בועות?: כן!!!!
לועס דברים? כן
אוהב להתקלח?: כשיש כוח =]
אוהב להתעטש?: כן
 שונא כשנרדמת לך הרגל (או כל איבר אחר בגוף)?: כןןןןן
אוהב לצחצח שיניים?: לא מפריע לי =\
 אכפת לך מאיכות הסביבה?: כן
 קונה צרובים\\צורב?: צורבת
אוהב לנסוע או הולך ברגל?: לנסוע
חוסך כסף למשהו מיוחד?: יש לי 270 שקל ולכם לא! P:
 ישן הרבה?: כן.. יותר מידי
בתול?: כן
נקשר לחפצים?: בערך
 אוהב חולצות גזורות?: כן
 גופיות?: כן כן כן
אוהב לטייל?: תלוי לאן ועם מי
 אוהב כפכפים?: כן
לובש בוקסר?:  אני ישנה עם בוקסר =]
 שמש או גשם?: שמש
רוב הזמן - קר לך או חם לך?: גם וגם
ילדותי?: לפעמים
חולם בהקיץ?: לא
 
וז'יייייייהו!
זה היה כיףףףףף....!!
חייבת לזוז לחזרות...
שיהיה לכולם יומטוב.!
אישתי אני אוהבת אותך!
מישל אני מתגעגעת מאוד =(
שלכם. תמיש. עד שימאס. נמאס?
-גולדוומן-
נכתב על ידי , 11/7/2005 08:42  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 32

ICQ: 235571967 




1,627
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-גולדי_לנצח- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -גולדי_לנצח- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)