לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי (:


זהו הבלוג שלי :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פוסט פרידה קטנטן...


אז הנה סוף סוף הגיע היום...

אני בורחת ממכם ל-5 ימים...

פסטיבל כרמיאל!

טוב, אז לפי מה שאני רואה השנה הולך להיות ממש מגעיל (לשם שינוי...)

אני כבר לא בדיוק יודעת אם אני רוצה לנסוע או לא... כל כך הרבה לחץ, כל כך הרבה עבודה, כל כך הרבה חזרות... נשבר לי כבר!

אז שיהיה כיף, שניתן בהופעה, ושנזכה (שוב) מקום ראשון!

 

There is no pain, you are receding.

 A distant ship’s smoke on the horizon.

You are only coming through in waves.

 Your lips move but I can’t hear what you’re sayin’.

 When I was a child I had a fever.

My hands felt just like two balloons.

Now I got that feeling once again.

 I can’t explain, you would not understand.

This is not how I am.

 I have become comfortably numb.

 

אז תזכרו שאני אוהבת אותכם,

ונקווה שיהיה בסדר!

בפלאפון.. לא נראה לי שחייו יהיה ארוכים אבל בכל זאת!

 

(אה ושמתי ברקע שיר של פינק פלוייד... הביצוע קצת עלוב התחלה אבל חמדמד =] )

 

אוהבתותכם וכבר מתגעגעת.

א-י-ר-נ-ה-!

נכתב על ידי , 17/7/2005 21:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 235571967 




1,627
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-גולדי_לנצח- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -גולדי_לנצח- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)