לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי (:


זהו הבלוג שלי :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

=)


טוב אז בסך הכל... הימים שלי היו נחמדים... לשם שינוי (?!)

היה לי כיף. =]

כיף כיף כיף כיף.

תודה לפולי ביתי היקרה שהצליחה להחזיר אותי לשיגרה (לא שהשגרה שיגרתית כל כך אבל בכל זאת)...

וגם תודה לשנונה המכוערהההההה שהצליחה להוציא אותי מהבית =) ולהביא אותי לביקור בעומר... אחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתי שם... =]

וגם תודה לאישתי... תודה, סתם, כי את קיימת.

(חחחח טוב הפסקתי עם הקרדיט י'נודניקים.!)

אניווי..

יום שני... חחח בדוגרי אין לי מושג איזה יום זה היה... (כתבתי בשביל הקטע י'זונות!)

פולי באה לבקר (הידד!).. עשינו מלא שטויות יצאנו להשתזף בגינה... כל שניה היא יצאה להטיס הביצ'ית הזאת... ואז באו גם אדיר שי והדר וישבו אצלי =] חחחחח אנשים שבורים באמא שלי... היה נחמד.. אוהבתותכם תבואו הרבה.!1! =]

משפט, בשביל אדיר... שאהבתי במיוחד... חחח תוך כדי התעללות מצידי בבן האנוש האומלל הזה: "יאללה לכי כוסע'מק!!! אני כבר לא יודע אם לבכות או לצחוק, עזבי, יש לי קונדם".. אדיר, אחי אתה דפוק חחחחח

פולי נשארה לישון אצלי. דבוזה. חעחע

יום למחרתת...

חזרות על הבוקר... היה מעפןן... בערב שנונית הוציאה ואתי מהבית וגררה אותי לעומר... היה דפוק. דניאל את סתומה! (ואת תראי כמה שאני אוהבת אותך בסוף הפוסט!)...

יום אחר כךךך... חחחחח (אתמול?!)

בבוקר חזרותת... גם היה מעפן.... נלי באה להתנחלות... יצאנו.. איכשהו הגענו לבית של מוטי.. הבני זונות צילמו לי ת'תחת. ביצ'ים כולכם!

בערב... נוסעת לרמות... רואה חלק נכבד מהאנשים שהתגעגעתי אליהם (דובי, בקטע הזה אתה חסר לי) נשארתי כמו סתומה עד איזה 3... חחח ולנתחשב בעובדה שהיה לי על הבוקר חזרות....

היום...

חזרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היה טוווווווווווווווובבבבבבבבב רצאאאאאאאאאאאאחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!

כרמיאל השנה יהיה סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!

תתחילו להתגעגע מעכשיו =).

(אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל דניאל, השורות הבאות- בשבילך)

 

תם הפוסט.

שיהיה לכולם לילה טוב..

יש לי תחת שווה ולכם לא. אז תקנאו (דניאל כוס אמא שלך חחחחחח)

שלכם.

גולדית.

 

נכתב על ידי , 7/7/2005 00:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב, אז עכשיו באמת שהכל לא טוב... לא טוב בכלל...!

אתמול קיבלנו הביתה טלפון לחוץ מסבתא... לא הבנתי כלום ממה שקרה אבל אבא שלי התחיל להכנס לסרטים של "מה?! איך לא סיפרתם לנו?!?! זה לא הגיוני! זה לא בסדר@!" פאק כמה שהייתי לחוצה... אחרי דקה וחצי הוא נכנס אליי לחדר ואומר לי שסבא מאושפז....

גאד מה נפל עליי... נתקפתי בהיסטריה של דמעות... נכנסתי לסרטים לא הצלחתי לשלוט בעצמי..!

נסעתי עם אבא שלי לסורוקה... התחלנו לחפש אותו בכל הבית חולים.. עד שמאצנו אותו.. אני חשבתי לעצמי שאני הולכת לראות אותו (חס וחלילה) מחובר לכל מיני צינורות מכונוצ הנשמה אנע'רףףף...

ראיתי אותו...

נפלה לי אבןן כזאת ענקית מהלבבבבבבב....

הוא היה בסדר גמור...  ישב על איזה כיסא... והיה טבעי לגמרי.. דיבר, צחק, הצחיק... ואני לא הפסקתי לבכות... לא יודעת למה... הכל היה נראה בסדררר! הוא היה נורמלי אבל הדאגה הנוראה הזאת פשוט הרגה אותי... אכלה אותי מבפנים. לגמרי...

אבא שלי נסע הביתה להרגיע את אחותי (שכמובן, בשניה ששמעה את זה התקשרה לחבר שלה.. שהתייצב אצלנו צתוך שניה וחצי)... ואני הרגשתיש אני חייבת להשאר עם סבתא שלי...

נשארתי איתה ישבנו בבית חולים עד איזה 12 וחצי... והלכנו לישון....

לישון...

כן בטחחח... להרדם לקח לי שנה... למרות שקמתי מוקדם בשביל החזרות...

והתעוררתי כמו מטורפת ב5 וחצי כדי ללכת לבקר את סבא....

על הבוקר זזנו לבית חולים....

הכל היה נראה סביר לגמרי... פשוט נורמלי... אבל עדיין, דאגה...

ישבתצי איתו עד איזה 10 וחצי... עשו לו מלא בדיקות וגילו שהכל בסדר בעזרת השם..!

עכשיו חזרתי הביתה.. אני שבורה לגמרי...

 

סבא, אני אוהבת אותך.!

 

תודה לכל המבקרים, המתקשרים והמעודדים. אוהבת אותכם כל כך.!!

 

גולדמן /m\

נכתב על ידי , 4/7/2005 10:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 235571967 




1,627
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-גולדי_לנצח- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -גולדי_לנצח- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)