לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

הפי הפי ג'וי ג'וי? נוט.


פוסט חדש לחודש חדש. בינתיים.

 

"בוא, תראה את הטלויזיה" קוראים לי, אני בא ומסתכל, והנה יש לנו כתבה על "ידידי כדור הארץ" ועל הניסוי שעורכים בבית ספר מאיר לחינוך ילדים לחיסכון במים, ואיך הם אוספים את מי הגשמים למיכל מים שממנו המים הולכים לשירותים ואפילו הראו איך מורידים את המים. היה ראיון עם המחנכים ועם חלק מהילדים. מסתבר שחלקם מונה ל"נאמני מים" שתפקידם להשגיח על המדידים של המכלים ולבדוק כמה גשם ירד. הנאמנים סיפרו בקול רועד מהתרגשות ובלי לנשום כמעט, על הפרוייקט ועל החשיבות של התפקיד שלהם, סה"כ, לא כל יום מקבלים אייטם של 15 דקות בחדשות. חשיפה לאומית וזה. הראו באותה כתבה גם מכלים גדולים ושחורים מפלסטיק תעשייתי ואת המדיד שלהם ושלט "אסור לגעת, רק לנאמני מים!". גיחכתי בשקט, משועשע לגמרי. והערתי "בסוף, לפי מצב הגשמים, יחברו את המכלים ל'מקורות' רק כדי למלא אותם" . תכל'ס, תרגיל חינוכי חיובי לגמרי, גם אם טיפה מצחיק (אותי, וזה עצוב, כי באמת המצב של המים בארץ עגום ).

 

חוץ מזה אין הרבה חדש. מחפש עדיין עבודה, רק שעברתי עכשיו לשלב הנואש של למשוך בחוטים ולראות מה מחובר אליהם ולקוות שיש פעמון בקצה, כי אחרת סתם משכתי. אפילו הגשתי קורות חיים למוסד, אשכרה (הבטיחו לי שבודקים שם את המייל פעם בחודשיים, מינימום). דיברתי עם חבר שבמקרה ישב עם חבר משותף שלנו (שניהם סיימו את הלימודים וכו'), התעניינתי מה קורה וזה. החבר המשותף מובטל גם כן. מחפש חודשים. חתם אבטלה. אז מה אני אגיד? הפי הפי ג'וי ג'וי... אפילו הגשתי קוח לכל מיני מקומות שלא קשורים. אנשים היום עושים הסבות. עורכי דין הולכים להיות מנהלי משרד, מנקי משרדים הופכים למתכנתים וכו', רק שתהיה עבודה, כסף, לגמור את החודש. אפילו שלחתי קו"ח למשרת כותב צללים לביוגרפיות, לא שניסיון בתור בלוגר יש לי... מה אני צריך, כולה משכורת שמאפשרת לי קצת לשלם שכ"ד במחירי ת"א המפלצתיים, לאכול, לנשום קצת, ומסתבר שזה לא גרושים. וכרגע, אני כבר על אדי הדלק האחרונים, טוב שלא שכרתי שום דירה בינתיים. מהדקים את החגורה... (חסכתי לפני כמה ימים 4 ש"ח על הביסלי ואפילו קניתי 1 ק"ג חומוס ב-10 ש"ח. תשקיעו במניות של רשתות הסופרים, אצלם תמיד קונים. מיתון או לא מיתון ).

 

אבל יש גם קצת חדשות טובות מלבד האוברדראפט (הלוואי עוד תקלה בבנק הפועלים, רק שלא יעדכנו לי את היתרה, תיכף הטכניון ישלח עוד אצבע אחת אחרונה לסיום). קניתי לפני כמה ימים במבצע בלאק פרידיי שבינתיים כבר נגמר,ג'וייסטיק. ולמה לי ג'וייסטיק היום בעידן שכולם רוצים שלט לאקסבוקס או לWii? ובכן, זה בשביל נוסטלגיה. קניתי ב-2008 ג'וייסטיק בשביל משחק מ-... 1995!? אני לא יודע אם מישהו פה עוד זוכר שהיה משחק מדהים בשם DESCENT (1,2,3). עם המקלדת והעכבר זה היה מחורבן לשחק, זה משחק שנועד לג'וייסטיק. אולי יש מכם אנשים ששיחקו בDOOM או ב-WOLFENSTEIN CASTLE?  (כל הלינקים ליוטיוב)

 

או בשאר שלל משחקי תלת מימד. תשכחו מזה, פה אנחנו מדברים על משחק ב-360 מעלות, כולל למעלה למטה מאחורה מקדימה ומהצדדים. כמו להטיס מטוס, רק קצת יותר מצ'וכלל. בבדיקות הראשוניות שערכו למשחק הזה, אחוז ניכר מהמשחקים חטפו בחילה והקיאו מכל התרגילים האקרובטיים. התקנו את זה באופן "לא רשמי" בחוות המחשבים של בית הספר וכל הזמן היו תחרויות, (זה ו-warcraft 1 או Command and Conquer שיום יבוא ואני עוד אלמד מה באמת עושים איתם, אולי בעוד 30 שנה כשאהיה בפנסיה) חוץ מללמוד פסקל. אני אפילו זוכר את אחד החברים שלי, יוני מנדס , או YONMAN, שהיה אלוף בזה. ועוד עם מקלדת. עשה לי בחילה בעצמי אפילו לראות אותו "נוסע" שם בקצב רצחני. כללית, היוטיוב לא בדיוק עושה צדק עם המשחק אבל היי, אז בגרפיקה של אז זה נראה מצויין. תחשבו מה היה לנו אז... בעצם... אחרי הדמו, נזכרתי למה יש דברים שעדיף לא לקנות אותם. אבל זה טוב גם לדברים אחרים.

 

הפינה של Erato נדחתה לפוסט הבא, כך שהלינק (הביזארי) להיום: הלבנת פי הטבעת. עכשיו, זה באמת משהו שתמיד טוב שיהיה לכל אישה, כדי להחביא את הסימנים החשודים  (אויש, אני וולגרי...)

נכתב על ידי , 5/12/2008 13:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-16/12/2008 13:52



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)