לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה


2008 לא היתה שנה טובה לי, עם הרבה פספוסים והחמצות וגם לא כ"כ 2007 אבל עכשיו שהתאריך מתחיל בראשון בינואר, חשבתי שיהיה נכון להתחיל דף חדש לשנה חדשה, עם השאלון הזה שחבצלת מילאה (חוסך לי גם את ההפניות לפה ולכאן ולשם ולאיפה לא, כי כולן אצלה ), אז הנה, אני מסכם את 2008, השנה הכי גרועה שלי. (תתכוננו, זה 40 שאלות! רבאק, מי יכולה לחבר 40 שאלות? רק אישה יכולה... ).

1.      מה עשית ב-2008 שלא עשית בעבר?    

אין לי הרבה מה לדווח פה. לדעתי, פשוט התקדמתי עוד קצת לעבר סיום התואר הארור והמחורבן הזה, אבל גם הצלחתי להכניס את עצמי לבוץ עוד יותר עמוק בו, שעכשיו אני רוצה שייגמר ב-2009, או זה, או השפיות שלי (למרות שאמרתי את זה גם ב-2008). אולי זרקתי עוד יותר מבעבר.

2.      האם קיימת את החלטות ראש השנה שלך והאם יהיו לך חדשות לשנה הבאה?

חלקן, לא בדיוק השקעתי במשמעת העצמית שלי. זו נקודה מאוד חלשה אצלי, המשמעת העצמית, משום שקשה לי מאוד לדחות סיפוקים, וכמעט תמיד זה בא על חשבון משהו, ולרוב... משהו קריטי, כמו תרגילים, עבודות, ומה לא, שזה מתקשר לסעיף 1. יש לי גם החלטות חדשות לשנה הבאה, כמו זה שעכשיו תופסים את עצמי בידיים, ומנסים לעשות עם זה משהו, אי אפשר לחיות ככה גם לשנה הבאה.

3.      האם למישהו קרוב אליך נולד ילד?

כן, לשניים. לאשתו של אחי ולאשתו של בן דוד שלי מדרגה ראשונה.

4.      האם מישהו קרוב אליך מת?      

לא. ותודה לאל על כך.

5.      באלו ארצות ביקרת?    

דווקא השנה נשארתי בארץ, כמו גם בשנים הקודמות. פשוט לא היה תקציב לזה, שלא לומר – זמן נוח. תמיד זה היה או בזמן לא נוח או שלא היה כסף בכלל, ועכשיו, לאור המשבר הכלכלי והמצוקה הזמנית (מובטל), גם לא יהיה לזה כסף ב-2009 אלא אם כן יש נופש מטעם העבודה העתידית בטורקיה, על חשבון העבודה. לא שטורקיה זה עכשיו יעד אופטימלי, אבל שמעתי שבדרום יש מספיק מקום בצימרים. היי, אני בוגר מחזור 2006, זה כבר לא מרגש אותי בומים באוויר.  הבעיה לך תמצא נשים שחושבות שבום באוויר זה רומנטי. תמיד אפשר לנצל את החושך כדי לעשות ילדים. זה מרגיע, בסגנון השפן שמנסה לשכנע את השפנה בין הבומים: "לא יכאב, כואב? כאב?".

6.      מה היית רוצה ב-2009 שחסר לך ב-2008?         

זה קל. דפיניטלי – אני רוצה לקבל את התעודת סיום תואר ולמצוא עבודה יציבה עם עתיד בה.

7.      איזה תאריך מ-2008 ישאר חקוק בזכרונך ולמה?

קשה לומר שיש לי תאריך כזה. עם הזמן אנחנו כבר לא זוכרים דברים, שוכחים, כמו חול של זמן שנמוג עם הרוח. זה גם מה שאני אומר לאנשים שמתבאסים על כל מיני פאדיחות, שהכי חשוב זה להתנהג כמו שלא קרה כלום. אנשים שוכחים, לא זוכרים, חודש, ואף אחד כבר לא יזכור על מה ולמה. אני אפילו לא זוכר את היומולדת 30 שלי, בעצם, אותו אני דווקא זוכר היטב בגלל הפאדיחה של ארגון "על האש" שהתגלה כאסון לוגיסטי חסר ממדים.

8.      מה היה ההישג הגדול ביותר השנה?      

שהגעתי להבנה שזהו, נגמרה הדרך. שאני חיב לגמור דברים, אחרת לעולם אשאר ככה.

9.      מה היה הכישלון הגדול ביותר שלך?       

שלא הצלחתי לשכנע אנשים בטכניון לוותר לי עוד קצת, זה היה מקל על הדרך לסיום עוד קצת אבל לא הצלחתי, ומכאן, הדרך רק נעשית כמו הבוץ בעזה, או כמו המוטו של סיירת מטכ"ל – מה שקשה אנחנו עושים, מה שבלתי אפשרי, לוקח קצת זמן... אבל בעצם, הכישלון היה בסחיבת עוד סמסטר אחד עד לסיום. זה כישלון אמיתי.

10.  סבלת ממחלה או מפציעה?        

אוח, מספיק היו לי. דלקת בעצב הזרוע, ששיתקה אותי לחודשיים, שפעת (עד כמה שאפשר לקרוא לשפעת בת יומיים שעברה עם כמות אדירה של תה עם לימון, פירות הדר, ירקות ופירות, ולא פחות חשוב - מנה מאסיבית על סף קטלנית של דקסמולים ושאר ארסנל תרופות. נתעלם מזה שלצרכי הלימודים הגדרתי אותה כשפעת של שבועיים, פלוס סיבוכים. הרי צריך להצדיק אותה איכשהוא. יומיים אף אחד לא ממצמץ אבל כשכולם נופלים שדודים לשבועיים, זה נראה קצת עלוב).

11.  מה היה הדבר המוצלח ביותר שקנית?   

ג'וייסטיק, שרציתי כבר מ-1997, למרות שעל מידת השימושיות שלו ניתן להתווכח.

12.  התנהגותו של מי היתה ראויה לשבח?    

אולי זו ההזדמנות להודות לבימבה, שהיא יקרה לי מאוד, שתמכה בי ולא איבדה עד היום תקווה שעדיין אפשר להציל אותי מכל הנזקים שעשיתי. איכשהוא אני עדיין עד היום לא מבין אותה, בטח היא רוצה לנצל אותי, לא שאיכפת לי להיות מנוצל

13.  התנהגותו של מי זעזעה וציערה אותך?  

שלי? או של הסגן דיקן שלא רצה לתת לי עוד צ'אנס ואמר "כל מה שתקבל זה 3 מועדי ג' ולא מעניין מה הלאה".

14.  לאן הלך רוב כספך?      

לכרטיס האשראי, אני מניח.

15.  מה ממש, ממש, ממש גרם לך התלהבות?           

הניקון FM2, מצלמת פילם מכנית מהמילניום שהיה ואיננו, שרכשתי לכבוד יום ההולדת שלי, והיום יושבת כמו אבן בארון, מחכה שאני אחזור אליה ואתאמן ואגע בה בחיבה רבה.

16.  איזה שיר תמיד יזכיר לך את 2008?

איכשהוא זה כנראה אחד הטראקים שחרוש אצלי ברדיו של האוטו. בעצם, בהאזנה שניה למקור, אני לא כל כך בטוח אבל שיהיה. קבלו את  Snoop Doggy Dogg - What's My Name (1994).

17.  בהשוואה לתקופה זו בשנה שעברה האם את\ה:

א. מאושר\ת או עצוב\ה יותר? פחות או יותר אותו דבר, גם אם מסיבות שונות ובהיבטים שונים.

ב. רזה או שמנ\ה יותר? אכלתי טוב, אבל גם אכלתי פחות. ככה שאין שינוי ניכר.      

ג. עשיר\ה או עני\ה יותר? עני יותר. דפיניטלי.

18.  מה את\ה מצטער\ת שלא עשית יותר?  להתאמץ יותר לסיים את השנה ולגמור אותה בלי צורך לבקש זמן פציעות. אני כרגע בכלל על זמן פציעות פלוס זמן שאול.

19.  מה את\ה מצטער\ת שלא עשית פחות?

לצפות בפורנו בלי גבול, ולקרוא ספרים על חשבון דברים חשובים יותר. אבל אני מאשים את שניהם בזה שהיו מעניינים יותר, בלי קשר לאופי החלש שלי

20.  איך תבלה\תבלי את חג המולד?          

את הסילבסטר? אתמול? בהרמת כוסית, ובסעודה טובה ובהבעת משאלה לשנה הבאה.

21.  התאהבת ב-2008?      

לא, הרבה לפני כן.

22.  כמה סטוצים?   

אפס. 10000 אם אנחנו כוללים סרטי פורנוגרפיה.

23.  מה היתה תוכנית הטלוויזיה האהובה עליך?        

תוכנית משנות השמונים בשם Ranma 1/2  שאני עכשיו עושה השלמות מצחיקה, שנונה ועם הומור מוצלח (וסליחה על העברית המשפילה של הלינק). אבל מה, הכרתי אותה רק ב-2008.

24.  האם את שונא\ת מישהו כעת שלא שנאת בתקופה הזו בשנה שעברה?     

לא. אני גם לא מסוגל לשנוא. להתרגז כן, אבל לרוב כשמאשימים אותי שאני בטח אתרגז, אני מאוכזב, כשמאשימים אותי שאני מאוכזב, אני דווקא הייתי מרוגז. לכו תבינו פסיכולוגיה של נשים 

25.  מה היה הספר הטוב ביותר שקראת?

קראתי הרבה. אין משהו שממש מיוחד.

26.  מה היתה התגלית המוזיקלית הגדולה ביותר שלך?   אין כזו.

27.  מה רצית וקיבלת?        

ראו סעיפים 11, 15.

28.  מה רצית ולא קיבלת?   

את התעודה שלי, עוד השנה!

29.  מה היה הסרט החביב עליך השנה?        

דפיניטלי "אבק כוכבים". הספר הרבה פחות יפה מהסרט.

30.  מה עשית ביום ההולדת שלך ובן\בת כמה היית?      

ראו את סעיף 7

31.  איזה דבר אחד היה הופך את השנה שלך מספקת יותר לאין שיעור?        

לגמור את התואר המחורבן הזה סוף כל סוף, מה שלא קרה. זה היה מספק אותי לעשר שנים קדימה.    

32.  איך היית מתאר\ת את התפיסה האופנתית האישית שלך ב-2008?           

קז'ואל מרושל?

33.  מה שמר על שפיותך?   

שפיות? יש משהו כזה?           

34.  איזה סלבריטאי או דמות ציבורית מצא חן בעיניך יותר מכל?        

הציצים הסיליקוניים של נעמה קסרי. האישיות שלהם מאוד מרתקת. הרבה יותר מהנטייה של תמהונים לצפות באח הגדול או בהישרדות 2.

35.  אלו נושאים פוליטיים העסיקו אותך יותר מכל?    

"עופרת יצוקה" אפילו שזה די קרוב לסוף 2008. המבצע הכי מוצדק מזה 8 שנים.

36.  אל מי התגעגעת?         

למישהי שהכרתי בבלוגייה, שבכלל לא אומרת מספיק פעמים שהתגעגעה. אבל מה איכפת לי. זה אני, זו לא היא. בעיה שלה

37.  מי היה האדם החדש המוצלח ביותר שהכרת?     

האדם החדש המוצלח לשנת 2008? יש תואר כזה עם סרט ללבישה? הממ... לא.

38.  ספר\י לנו על לקח רב ערך לחיים שרכשת ב-2008?          

יש כמה. את הלקחים כתבתי בפתק לשנה הבאה, כלומר, ל-2009. בסוף 2009 אני אראה מה קרה להם.

39.  צטט\י מילים של שיר שמסכמות את שנתך:          

“great balls of fire” מתוך השיר "I did it my way" של פרנקי סינטרה. לי זה מרגיש כמו מירוץ אחרי כל פיצוץ כדי לכבות אותו, ומצד שני, כל השנה עשיתי באמת את הדברים כמו שרציתי, גם אם המחיר היה כאב ראש אחרי כל דפיקה בקיר.

40.  רגע, איפה שאלה 40? איך יכול להיות מ' בלי  מ' שאלות?

כמו שאומרים, "פאטמו".

נכתב על ידי , 1/1/2009 16:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-3/1/2009 00:56



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)