לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אקטואליה ושקרים


האמת, הקישור הרצ"ב לא מפתיע אותי. אמנם - המקור הינו ימני מובהק, אולם גם האירגון השמאלני "שלום עכשיו" המוזכר בכתבה לא נודע במיוחד ביושר ובהגינות אלא יותר בסילופים ובהטיה מכוונת של אינפורמציה ובסהרוריות מוחלטת. שימו לב לנוסח שנדרש בהחלטת בית המשפט, ולביצוע בפועל.

לשיפוטכם: כאן


אני מסוגל לקבל בהבנה ארגונים שמביעים דיעה, גם אם אני לא מסכים איתה, משום שזו דמוקרטיה, אבל ארגונים שמראש אומרים "אנחנו לא שמים זין, נעשה מה שבא לנו ומה שמעניין אותנו ולא נודה בשום דבר כי מה פתאום אנחנו אשמים", הם מהסוג שמעורר בחילה. ואני רק אציין שדב חנין שהיה די פופולרי בת"א (רק בקרב אוכלוסיה מצומצמת, לפי הניצחון המוחץ של חולדאי) תומך בארגונים מעין זה. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. מה גם שבעצם, אם נזכור, דב חנין הוא חבר תנועה התומכת בחיסול ישראל. עוד סיבה לזה שהוא פופולרי יחסית, כנראה.

 

(וכן, גם מתנחלים שמסלפים, נכנסים לאותה קטיגורית בחילה, מה שהוגן הוגן).

 

ולסיום הפוסט הקצרצר הזה: מושאל באדיבות רנצ'וק שאני מאחל לו רק בריאות שלמה והרגשה טובה. אני מבקש שתאחלו לו גם כן החלמה מהירה. הוא בחור טוב.

 

"מסתבר שלא רק ערבים שונאים אותנו, גם מיץ"

 

 

נכתב על ידי , 5/1/2009 13:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN האחרון ב-12/1/2009 17:51



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)