לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

מנתח שד טוען שאפשר ללמוד על נשים לפי צורת השד שלהן


כשפתחתי הבוקר את העיתון עם הקפה הסטנדרטי של הבוקר ידיעה אחת לכדה את תשומת ליבי והיתה ביזארית ומשעשעת מספיק כדי שאגנוב אותה לצטט כאן:

 


מעל ומעבר \ שירלי גולן-מאירי : מה אומרים שדייך?

 

אחרי החוזים בקפה, המאבחנים באישון העין וקוראי כף היד, מציע פרופסור דניאל האובן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מהמרכז הרפואי "מדיקל סנטר", אבחון אישיות על פי מבנה השדיים.

 

תודו שעל זה עוד לא שמעתם: פרופסור רציני, דניאל האובן, המתעסק שנים רבות בכירורגית שד, מסוגל לאבחן את האישיות שלך, על פי מבנה שדייך. הוא פיתח מודל מדעי המסייע לו ולמטופלות שלו בבחירה ובהתאמה של סוג השתל, צורתו וגודלו, בבואן לבחור ניתוחים להרמת החזה, הגדלתו ועיצובו. אז לכו לעמוד מול המראה והתחילו לקרוא:

 

צורת שד הפעמון: מאפיין אישה חמת-מזג, עגולת פנים, חברותית מאוד, הגונה, בעלת מחשבה פשוטה ושכחנית. בעלת קסם מסתורי ואטרקטיבי

שדיים צפופים, חריץ צר: נשים גמישות, בעלות תשוקה אוהבות ספורט, ספרות ואמנות ולא מוכנות להיכשל.

שדיים זקופים כלפי מעלה: נשים אוהבות, נוחות, צייתניות וגלויות.

שדיים גדולים: נשים המנהלות סגנון חיים שופע, עצמאיות, חברותיות, מאמינות כי החיים קצרים ומעוניינות למצות בהם כל רגע, שומרות את הרגשות לעצמן, רחבות אופקים, מגיבות מהר.

שדיים קטנים: נשים עם ציפיות גבוהות מגברים, מסרבות לקבל טובות הנאה, פתוחות לרעיונות ושמחות לעזור לאחרים. נשים ישירות ורגישות, נחושות ונאמנות למשפחותיהן, מתקשות לעמוד במצבי לחץ ונחשבות לעיתים חטטניות.

שדיים שמנים-מלאים: נשים משפחתיות, עדינות, רגשניות ובעלות מזג חם, ישרות וגלויות, אינן שומרות טינה ופותרות בעיות במהירות.

שדיים שטוחים: נשים עצמאיות ואינדיבידואליסטיות, לפיכך מתנגשות עם הסביבה אך חזקות ובעלות דמיון מפותח.

שדיים נפולים: נשים עדינות המקריבות את עצמן ודורשות נאמנות, טובות לב ומעט תמימות

שדיים מרוחקים ובעלי חריץ רחב: נשים שמחות ועצמאיות בעלות נטייה להגזמות, עובדות קשה, אינן אוהבות מגבלות, ישירות מאוד ברגשותיהן.


 

אז אני מודה, שעוד לא שמעתי על זה ובהחלט חדש לי, אבל גם מתאים לכמה דברים שחשבתי. לבינתיים אותיר את הקטע בלי הפרשנות שלי ואניח לכן להחליט (ולהגיב) מה דעתכן על התיאוריות האלה. לדעתי הולך להיות כאן דיון משעשע, מצידי, תיכנסו אחת לשניה :-) אני רק אשמח לשפץ את התיאוריה שלי לפי התגובות.

 

חוץ מזה, רק מכניס קטנה לבלונד: ביום שלישי שעבר פגשתי את מי שאהבתי פעם, לדקה שתיים חטופות. עמדתי מולה ודיברנו, וזה כבר לא היה זה. אז זה רק מוכיח שלא חייבים לחתוך קשר כמו שאת חושבת. מספיק פשוט לתת לזמן לעשות את שלו והפעם הוא לשם שינוי עשה את שלו קצת לפני הזמן הצפוי. מצד שני לא הכל שחור. אני חייב לך על זה שניסית להכניס בי קצת שכל, ושנתת עצות טובות גם אחרי שנמאס לך.

 

וכללית, לשם הפוסט, להגיד שאני מצטער על זה? כן, בטח. כי זה מסיים תקופה שהתחילה בימים טובים ונגמרה בימים הרבה פחות טובים, אבל כל סוף, כידוע, הוא התחלה חדשה. לפחות עכשיו זה אומר שאני פנוי לא רק פיזית אלא גם רגשית, ככה שכרגע קצת ריק. נראה אם זה יתמלא מחדש. וכמו שאני אומר: אָ-אָ-מֵן :-)

 

אז לסיום שני משפטים שראיתי בציטוט אקראי:

ש: אם כל הסינים נראים לי אותו דבר זה אומר משהו? ת: לא, רק שאת גזענית (אבד המקור)

"גם בהוט יש תוכן טוב. אפשר להתרגל אליו" - נציגת הוט מנסה לשכנע אותי לעבור. (מבלוג המרתף (קבוצת ENS))

נכתב על ידי , 13/12/2004 15:08  
140 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-21/12/2004 01:20



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)