לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

היום יום הולדת היום יום הולדת לקוויקי (פוסט בלי סיפורים)


טוב, כבר הבנתי את זה שכולם מצפים שיהיו לפחות 12 עדכונים על מפגש יום ההולדת החצי-בלוגרי של קוויקי היקר שמלאו לו 25 חורפים באביב צח ויפה זה. (וכולם זה אומר: בימבה, קוויקי, איקס, הפושעת התמימה, טיטוס, ג'וני ומי לא, כולם בלוגרים או בלוגריות, בהנחה שהן מצאו את הבלוג הזה כבר... וסליחה שאני לא זוכר במפורט את כל השמות אבל האמינו לי, אתן כתובות כאן, ושיתקו, אתן כוסיות והסליחה איתכם הגברים, אבל אתם לא נשים ). תכל'ס, והנה פה מגיע ה"אבל" הצפוי (איזה רע ), אחרי שקראתי את כל הפוסטים שכולם כתבו החלטתי שאין לי מה לספר בעצם ושאת כל הפרטים כבר אפשר לחבר פה ושם, בהשמטות, זיופים קלים ותוך סילוף האמת – אבל זה כבר מלאכה בשבילכם (חיוך מרושע . תיהנו מההתעללות )

 

אז רק סיכום המצב בקצרה. היה לקוויקי יום הולדת, ש-90% מהנוכחים בו מקורם בישרא, וחצי מהם לומדים בטכניון באופן ביזארי (מי כבר מוכן ללמוד מרצונו החופשי שם???), מה שבהחלט תרם למימוש הבדיחה כמה סטודנטים צריך כדי לפתוח בקבוק שמפניה? אה, כן, וגם אני הייתי שם! (וגם אני סטודנט בטכניון...). רגע, זה מזכיר לי תרגיל במתמטיקה. אם 90% בלוגרים, 50% סטודנטים, אז כמה סטודנטים צריך באמת בשביל לפתוח את הבקבוק???  (למנחש\ת נכונה תוענק בירה טובורג, כי גינס זה שתן חתולים , ותודה לאל, מעולם לא נאלצתי לבדוק מהו טעמו של שתן חתולים).

 

אגב, תסלחו לי אם קצת לא תפקדתי במסיבה הממש כיפית, כי ידידיי, עברתי יותר מ-... רגע תנו לי לספור על האצבעות, בכפולות, (שזה יותר אצבעות משיש בכף יד של איש הנדסה קרבית )... הממ... נגיד 40 שעות ללא שינה, כי היה לי מבחן בשישי, אז למדתי בחמישי לאחר יום מזוויע בעבודה (מישהו אמר שלא ישנים בעבודה?), עם לילה לבן, ואז מבחן בתשע בבוקר עד שתיים אחרי הצהריים על חומר של סמסטר שלם (!) ואז עוד יום הולדת של הבן של אח שלי (בן חמש. תפלצות קטנות בגיל הזה... שאלוהים ישמור, או שאני מזדקן או שהם פצצות אדרנלין בלתי נסבלות ) ואז יצאתי למסיבה של קוויקי...  ויצאתי ממנה בשלוש בלילה! ידעתי שיש סיבה טובה שיש לי גנים בלגיים בשושלת...

 

אז אם עוד הצלחתי להיות מרוכז יופי ולהגיע למיטה בצעד יציב, אחרי כל אירועי היום פלוס כמויות בלתי מדודות של אלכוהול מרוכז, אז זה בסבבה J. רק צריך לא להפוך את זה להרגל. בגילי המתקדם מדובר בהחלט בסיכון נפשי חמור.

 

טוב, אז רק בשביל הסחתיין ובגלל שאני נחמד, רק אצטט מתוך שיחה חביבה עם הספק נקבה הזו (כאן).

 

מקרא סימנים ופירושי מפה: ס': ספק נקבה, ב': בוב הבנאי האמיץ, יעני אני (גם כן אמיץ, מתחבא מאחורי ניק במסנג'ר שאגב פה למעלה בפינה, כן, שם, מה? לא רואים? קטן מדי? טוב... נו, לא צריך, אני אחיה גם בלי זה, אני חצי פולני, זה נותן לי זכויות יתר )

 

ס':       תראו מי פה! עסוק?

ב’:       בפורנו. וואי איזה נקבה! תעשי לי ילד! לאאאא, נו ברצינות, מה קורה?

ס :       סתם .. רציתי לדעת איך הגעתם הבייתה?

ב’:       בזיגזגים.

ב’:       אגב קשה לי להאמין שאת רוסייה

ב’:       בדרך כלל הן באות בצבע חיוור ובלונדיניות רצחניות 

ס’:       אני רוסיה. אני דוברת רוסית ולא משתכרת. מש"ל, הא לך!

ב’:       מה רוסיה איפה רוסיה? אני לא מסוגל אפילו לקרוא את האותיות על הבקבוק שהבאת!

ס’:       הוא אצלכם? שמרתם את הבקבוק??? חוץ מזה תשתוק. היה כתוב ב 2 שפות. המסולסלות.. זה בגרוזינית.. גם אני לא יכולה לקרא את זה. דפוס זה ברוסית את זה דווקא כן אני יכולה... (תסיק מסקנות )

ב’:       לא נראה לי ששמרנו אבל ג'וני אסף את הבקבוקי בירה. הוא מקבל כנראה עליהם כסף מהמיחזור

ס’:       כמובן. כל אחד מקבל...

ס’:       אמורים להחזיר אותם.. זה הפיקדון על הבקבוק..

ב’:       ברור. היו חסרים לו שניים. נדמה לי שאלה השניים שהלכו לפח.

ב’:       באמת ראינו בימבה ואני את השולחן השכן מחטט בפח באורח נואש למדי

ס’:       חחחחחח

ב’:       לא יודע מה הם חיפשו אבל הם עשו את זה יסודי.

ס’:       זה בערך שקל לבקבוק..

ב’:       אז למה אני מקבל 20 א"ג בחזרה בקפיטריה כשאני מחזיר את הבקבוק שלי?? זונות!

ב’:       אדרוש להבא שקל! גם אני רוצה להתעשר על גב העניים!

           

ואז איכשהוא גלשנו לדסקס על הדתיים שהביאו אותה ביציאה ש"סניקית של חיי לילה:

 

ב':        אני מניח שהעקיבאים מבלים בישיבות?

ס’:       כן, או מחוץ לבתי כנסת בלקשקש כל הלילה בחבורות גדולות. מה שלא נותן לשכנים לישון.

ב’:       חחח

ב’:       את לא תאמיני זה מזכיר לי קטע. הבית של סבא שלי גם כן היה מול בית כנסת, ממש הופס איך שיוצאים מהדלת אתה כבר שם. קפיצת הדרך בסגנון. ניסינו למכור אותו לזוג דוסים שהתעניין. הם הלכו לרבי לשאול אותו אם זה בסדר לקנות דירה קרוב לבית הכנסת. הוא השתבץ (כנראה מהמחשבה שהם יציצו לו מהמרפסת, קורא עיתוני כפירה) ואמר להם שהם חייבים לקנות רחוק, כי הוא רוצה שהם יילכו קצת, שלא יהיה להם נוח בדרך לבית הכנסת!

ס’:       חחחח, באמת?

ס’:       יש פה בית כנסת כל מטר וחצי

ב’:       כן, ביום כיפור הם צועקים "איי יא, איי יא!"

ס’:       חחחחחחחח לגמרי

ס’:       אני גרתי בכמה דירות בעיר הזו. ליד כל אחת היה בית כנסת.. בד"כ יותר מ-1

ס’:       אחד מהם היה בית כנסת ראשי..

ב’:       אוי...

ס’:       שמחת תורה.. אוי א-ל-ו-ה-י-ם-י-ש-מ-ו-ר

ב’:       העיקר שאלוהים קרוב

 

אז עכשיו אנחנו יודעים למה ש"ס קיבלו 13 מנדטים בבחירות. אלוהים קרוב אליהם . ככה שנרים כוסית לחייהם ולחיי קוויקי היקר לנו שכבר בן 25 חורפים ויומיים J ושדפק מפגש בלוגרים אחלה אחול בריבוע ועוד נקשר באזיקים אדומים פרוותיים באופן מחשיד למדי (ומי לימד אותו איך לא צריך מפתחות בשבילם? מי? ).

 

אה, כן, וליל הסדר, בימבה ואני נהיה יחד... שנה! מה שמזכיר לי לשבת ולהכין לה כבר את המתנה הסודית שלה (טוב, זה סתם טיזר, שהיא תתהה ואני אסבול שבוע שלם מהצקות לגלות לה, אבל פשוט לא יכולתי להתאפק קשה לי לדחות פיתויים ).

 

אז לילה טוב לכולכם (מוזר למה תמיד הפוסטים ההזויים האלה יוצאים בלילה... למי יש פתרונים?)

נכתב על ידי , 3/4/2006 03:16  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-5/5/2006 02:37



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)