לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אה, החיים מעניינים..


עד כדי כך מעניינים שאם אעצור לרגע ואעשה רשימה של הצרות שלי עכשיו, אני בהחלט לא אצטרך עידודים, אלא פשוט להסתדר עם המצב. איך אומרים, מי שעושה צרות, שלא יתחמק מלטפל בהן.

איך אמרתי זאת לידידה שלי כששאלה:

"מה נשמע?"

"צרות" (וחייכתי חיוך מריר כאשר אמרתי זאת).

"מה קרה?"

"הבחורה לא רלוונטית עד חודש מרץ, ביטוח לאומי רוצה תלושי שכר שלי, אמא רוצה לעזור אבל אני לא בדיוק מתלהב להראות לה מה בדיוק קורה בכלכלה השחורה שלי, ויש לי היום פגישה עם כלום בפיתה עשוי, ומחר יש מצגת סופית לסדר. הרבה , לא נראה לי שאני אשן הלילה... "

זה כמובן, עוד לפני שאמרתי לכם שבימבה חולה, שלא לדבר על זה שיש מחר תרגיל להגשה וככל הנראה מחר יש גם פגישה עם המנהל פרוייקט של מנהרות הכרמל, ושיש בחינה ענקית בעוד שבוע פלוס פרוייקט להגשה ועוד זיליון תרגילים להגשה שאני מת לקנות אותם בתשלום וזין על החוקיות והערכים. זמן זה כסף, ואם זה יגמור לי את התואר עם תעודה, זה שווה כסף. מזל שלפחות בעבודה מינו אותי לאחראי הפקסים. על זה אני מקבל כסף. על לשלוח חבילות פקסים ולעמוד על המשמר על הפקס. טוב שיש עבודות אומללות יותר.

יש כמובן נושאים שאני לא אכנס אליהם כמו ביטוח לאומי וחשבון הבנק שלי (שאגב כרגע בחיובי בן שתי ספרות ושלושה אפסים, שייגמר מהר מאוד כשאני אצטרך להחזיר למדינה חצי שנה של תשלומי סרק, אבל גם על זה אני לא נכנס כאן ודיא לחכימא ברמיזא).

אבל אותה "בחורה" שהזכרתי קודם היא במקרה מישהי שבעבר בחרה לי את הגרדרובה בארון בתוקף תפקידה כמוכרת ב"CELIO" (ואני חייב לומר, למרות שהיא גזרה קופון בעניין, וסידרה לי בדרך הנחת מוכרת, שבכל זאת הבגדים שבחרה היו מצויינים). ובזמנו, האמת, חשבתי להתעניין בה לצורך קשר לא מחייב או משהו כזה. נעזוב, היסטוריה ישנה, לפני יותר משנתיים ומשהו. תכל'ס, בזמן האחרון שהתחלתי לחפש דירות, פתאום היא גם אמרה שהיא מחפשת, אז הסכמנו שנבדוק מה אפשר ביחד. קיבלה ארכה עד היום כדי לברר את המצב הפיננסי שלה. ובאותו זמן דחיתי הצעות חיפושים אחרות של גברים (WTF? ), וגם בחורה אחת. דווקא על הבחורה כואב לי הלב (חיוך משועשע). ואז היום הגברת מודיעה שהיא לא יכולה כלכלית עד מרץ. כל הזין. לא נורא, במרץ כמו בשיר "באביב היא עוד תשוב חזרה" למרות שהאמת השיר מדבר על זה שהיא לא חוזרת, שזה סתם תקווה (או שאני טעיתי בפרשנות כבר בכיתה ו'? ), איחלתי לה רוב הצלחה בחיפושים ושתבנה קן לציפור עם החבר שלה (טוב, באמת, איחלתי מכל הלב, איכפת לי ממנה, קן, ציפור, גוזלים, אמן ). ועכשיו אני שוב פעם פתוח לתחרות מי ייתן ביס למי, ומי ידרוך למי על הביצה השמאלית בדרך לדירה (האמת, לא מעניינת אותי אף ביצה, כל עוד זה לא הביצה שלי, תודה לאל, שחלות אין לי אז הן לא יכולות לנשור ).

אז ככה ששוב פעם מתחילים לחפש דירות ולצאת לדייטים עם שותפות פוטנציאליות (ועשירות, רצוי ). לגבי בימבה, הודעתי לה שכל עוד היא חולה, אני עושה לה קניות בסופר ודיר באלאק (מיכאל באלאק?) אם היא עושה משהו בלי לעדכן אותי. ולאחר לחץ מתון (אני פולני, עם קבלות, כי החצי הבלגי איכשהוא נרדם מהבירה המשובחת ונתן לפולני לנהל את הבית כי זה יותר נוח בעצם, הוא לא צריך לדאוג חוץ מלהפגין מדי פעם טעם אסתטי משובח בדברים). משונה, מציעים למישהי לעזור לה כי זה טבעי והיא מתאהבת בך עוד יותר. מוזר, בנות זה עם מוזר. אבל אמן, תודה לאל על הציצים ועל התחת שלהן ועל זה שאפשר להתחרמן עליהן (למרות שבזמן האחרון יש לי לצערי יותר מדי פורנו משובח של גב' טיילור ריין באנאל חביב בתור תוכנית הבוקר, חמש פעמים בשבוע זה אובססיבי לתוכנית בוקר, די, נמאס לי, לא משלם אגרה לעצמי יותר! ).

יאללה, מצגת, אני צריך להכין אותה לשמונה וחצי בבוקר. סעממק, למה יש לי את ההרגשה שאני לא אשן ושאם אני כן אשן, אני גם לא אקום בשמונה וחצי?  ואחרי הישיבה, בטח ארוץ לסידורים ולמצוא את התלושים האבודים של כל משכורת שנכנסה לי ולהתחיל לעבוד קצת על הפרוייקט, באין לי מי לקנות אותו. (פועל שחור, מה אתם מתרגשים, שווארצי, שווארצע (תראו, וויקיפעדיע! ), הרבה עושים את זה, זה תורם בשני הכוונים. זה שצריך כסף מקבל כסף, זה שצריך ציונים מקבל ציונים, במקרה הזה אני גם שווארצי וגם הכסף נשאר אצלי. על האיכות אפשר להתווכח עם זאת, לא איטונג אבל קונה). טוב שקניתי קפה פרימיום משובח שמאה גרם שלו עולים כמו ארבע מאות (כלומר, שדדו אותי בשופרסל). שיהיה מה לשתות בלילה. אז סאיונארה חבר'ה, אם אני לא פה אני או במסנג'ר או במעבדה לבלתי שפויים או סתם מתרוצץ. לילה טוב בוייז.

ותזכרו: אם לא נבכה, שנצחק? (או לפחות, נחייך בשעשוע על המצב )

נכתב על ידי , 22/1/2007 02:28  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-29/1/2007 19:32



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)