לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

החיים - ככה.


והיות ששוב פעם דיגדג לי באצבעות לכתוב, והיות שלצפות יותר מחמש פעמים ביום בבחורות ערומות מרקדות לך על המסך, מנפנפות ציצים ומראות קצת יותר מציצים זה כבר פאסה, וללמוד זה משעמם (שני מבחנים, שלישי ורביעי, אינשאללה אלוהים יעזור לי, אבל הכל ברחמיו), אז החלטתי לכתוב כאן עוד קטע. משעמם, מה אני אעשה, יום שישי לבד, בצפון, וגשום ואפור. אפילו קמתי היום מאוחר, כנראה במחאה על זה שאין שמש בבוקר.

(האמת, זה היה יותר קשור לתריס שהיה סגור... ולזה שאני סתם ישן מאוחר בלילה)

פתחתי בבוקר את המייל שלי במסגרת הסינון היומי (והשעתי :P) לראות מה חדש בכל שלושת כתובות המייל – עבודה (1), ישראבלוג (2), ג'ימייל (1), לימודים (1). סליחה, חמש, ויש עוד את האחד של המסנג'ר, לא כולל עוד כמה שמנתבות את המייל לתיבה הרשמית שלי. אלוהים, עידן המידע הזה נורא. מה קרה לשנות השמונים שהיתה לך רק כתובת אחת ולאף אחד לא היה אינטרנט ולמי שהיה – הסתפק בכתובת אחת ולא היה ספאם? (עוד לא המציאו).

אבל סה"כ הייתי מרוצה למדי. השבוע הורדתי מהראש את הפרוייקט הגדול בעבודה. (גם כן גדול. הוא לא היה קשה, אבל די מזמזתי את הזמן בגלל הלימודים ואז הלימודים מוזמזו בגלל הפרוייקט כשהוא נתקע) וזהו, מעכשיו אפשר לעשות רק דברים פשוטים. רק מה, הבוס מתעצבן שאני מדווח את השעות לפי הסיכום איתו מראש, כי תכל'ס, שעה ביום (ואני עובד יותר) זה נראה מוזר לביטוח הלאומי. אז עכשיו צריך לדווח קצת יותר מהסיכום. מכ'פת לי, אני מקבל פה יותר כסף J. וגם פגשתי חבר שלי מהיסודי שמזמן לא התראינו (בייחוד אחרי שהוא היה בצבא, נסע למזרח הרחוק-פאסיפיק, ואז למד באוניברסיטה שרחוקה מחיפה שעתיים נסיעה, עבר למזרח ללמוד סינית ואז נסע לארה"ב וחזר לפה. ממש מעט הזדמנויות לדבר עם בחור שאתה מכיר עוד מכיתה א', בערך למעלה מ-20 שנה, כן, אני יודע, אתה קורא פה J). והיה טוב. האוכל קצת פחות. לא ממליץ על זנזארה בחיפה. עדיף מקומות אחרים. אם כבר, אישית אני ממליץ (ועושה שירות טוב) על ארנסטו 90 בתל-אביב. מאוד אהבתי את המקום ואת היחס. המצב די בסדר, יחסית לזה שכבר אין לי חברים בחיפה. כולם נטשו את הקן, עפו פרחו להם לחייהם איפה שלא יהיו, ובעיקר בת"א, העיר הקדושה. אז אין הרבה הזמנות לצאת. רק אם אני אהיה בת"א, בהנחה שיהיה לי רכב (אין לי) ומקום לישון (לפעמים) אז יהיה מצב לצאת, ולהוציא כסף שכרגע אין לי (הוצאות דירה, שכ"ל, שוטף). קשים חיי סטודנט שעוד לא גמר ת'תואר. ברגע שאצא, לפחות אולי יהיה לי קצת יותר כסף. ואני תוהה אם כדאי לי ללכת לעבוד בתחום שלי (עם משכורות בערך בין 6000-12000 תלוי בתפקיד ובניסיון), או לעשות הסבה למשהו שיותר מעניין אותי. כי כבר לא רוצה יותר את התחום שלי, רק לגמור, ולצאת עם התעודה המחורבנת מהטכניון ולעשות משהו אחר.

רציתי לכתוב פה שהזמנתי אצל איזה סופר אחד של Forgotten Realms – שכותב רבי מכר בעניין – שני ספרים חתומים. יעני, אני משלם לו את הקאבר-פרייס ומשלוח, הוא חותם חינם ושולח. אז הוא כתב בבלוג שנורא התרגש מזה שמזמינים אצלו מחצי עולם הרחק, וזה מגיע עד לשם. דווקא סופר משובח שהוא רב מכר בזכות עצמו. לא, הוא לא מוכר לכל העולם, אבל הוא מוכר בחוג המצומצם של אנשים שאוהבים סיפורי Forgotten Realms. טוב, זה לא טרי פראצ'ט, שהוא קצת יותר נחשב, וגם יש אנשים שלא שמעו עליו J (זה עבורך, קוויקי). הדולר הנמוך עכשיו די אטרקטיבי כי בסה"כ אם אני בודק את המחירים פלוס משלוח – הם זהים לקנייה בסטימצקי, אבל יצאתי עם חתימה J. והם הגיעו היום.

אז הנה פה לקט מהמציאות במכרזים של הממשלה, כן, ככה הזוי, ככה הממשלה כותבת:

ניתוח קיבוע אחוריים בעמוד השידרה

מכרז לרכש פקק חדירה ישראלי

מכרז לאספקת פריטי אלרגיה

למשטרת ישראל דרושים: פסיכולוג ורופא

 

ובחזרה לעבודה (הלו, מבחן בשלישי, מבחן ברביעי, והבוס דורש עבודה מיידית, גם בשבת... גררר...)

נכתב על ידי , 7/12/2007 22:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-25/12/2007 23:29



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)