לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

דיבורים של לילה


לפעמים כשהיא ישנה אני מביט בה, בתווי פניה בחושך, בצמה החומה היפהפיה שלה, מבריקה כשאיזה אור תועה נוגע בשיער. רואה את השמיכה עולה ויורדת בקצב הנשימה הסדור שלה, וכולי מתרכך בפנים, כמו ג'לי כזה שזה פשוט בושה להודות בזה, בושה . רכיכה רגשנית חסרת עמוד שידרה

לפעמים מביט בה ישנה, במבט נכאב מעט כאשר היא בוחרת לישון עם גבה אליי. לפעמים היא בוחרת להתכרבל רחוק, או לזרוק אותי אחורה כאשר אני מנסה להתכרבל קרוב יותר אליה, או מורידה את ידי מעל מותניה. דווקא האחרון קורה כשלפעמים אני מנסה להתקרב קצת יותר למעלה מהמותר אבל מצד שני אני גם זוכר שהיא עושה את זה בבלי מודע, מתוך שינה. כולנו מחליפים תנוחות בשינה ו... קורה. היא סה"כ בחורה עצמאית מאוד שצריכה את המרחב שלה במיטה, בידיעה שאני שם במיטה, לצידה. ובכל זאת, אהובים עליי הרגעים הנדירים בהם היא בוחרת להתכרבל קרוב קרוב שאפשר, ככה בהתפנקות כזו, עם הראש בתוך הכר, צמוד, להרגיש את נשימתה, את פעימות ליבה, או מחזיקה בידי (שכמובן אני מניח בתוך ידה בלי שהיא תרגיש, הרי מבין שנינו, אני זה שער יותר בלילה בגלל הפרשי שעות השינה (או סתם כי קר לי לבד ), אז אני רואה את כל אלה, באותו אור מיוחד של הלילה, של לא אור ולא צל). ואז אני יודע שהיא ישנה טיפה יותר טוב, מרגיש את חום גופה. זה עושה לי את זה, ואז אני מחבק אותה, נמס ככה טיפה מתחושה כזו של חמימות משונה בתוכי (מותר להגדיר את זה כ.. נוזלי? אמורפי? צריך פיפי? לא, פיפי זה לא. זה בד"כ מלווה בלחץ בשלפוחית, אז פיפי זה לא) ואז נרדם בזהירות, מנסה לא להעיר אותה.

ולפעמים כאשר אני ישן עם הגב אליה בסוג של התרסה – לא רוצה לא צריך, דוקא אז היא באה, מבינה את זה ואז מחבקת אותי מאחור, ואת זה אני מודה, אני אוהב יותר מכל, ואותה – יותר מכל

 

(ועכשיו אני בטוח שהרבה בנות ישנאו אותי כי האמת, כולן רוצות כזה פוסט עליהן )

ו... לילה טוב לכולם. (קודם פורנו, אח"כ לכוון שעון, ואז לישון. השכמה מוקדמת. סעמק )

נכתב על ידי , 24/12/2007 00:55  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-7/1/2008 13:33



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)