לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

פוסט ספונטני


עברתי בבית רק כדי לאסוף את הדואר, כן? ולקרוא את העיתונים שאני לא מקבל לדירה שלי. חוסך בהוצאות...ואז אמא נכנסה לבית. חדת אבחנה כהרגלה, אמרה: "הפלאפון שלך בוכה."

"אוי," נאנחתי, מכיר את הבעיה, "שוב נגמרה לו הבטריה, צריך להטעין אותו".

מה שמעלה את השאלה – אם הפלאפון בוכה, כשנגמרת לו הבטריה – מה צריך להכניס לתינוקות כשהם בוכים?

 

בלי קשר, ניסיתי להיזכר כל היום בשם של תוכנית טלויזיה עתיקה שרק ילידי שנת 78' ומעלה יזכרו אותה אולי, וילידי שנת 82 ואילך פטורים ממנה – תוכנית כזו של חידוני ידע כללי, שהיו בה משושים על המסך, והמנחה היה שולף שאלות טריוויה ומפנה אותן לשתי קבוצות מתחרים, בנות ארבעה משתתפים, כמדומני, בגילאים שתים עשרה-שמונה עשרה. מי שענה נכון עליהן תוך זמן קצוב, קיבל משושה בצבע של הקבוצה שלו. היה איזה יועץ שסיפק הסברים, סוג של דויד דביר, וגם היה ניתן לקבל רמזים. המטרה היתה להשלים רצף של משושים מקיר לקיר. הצהובים  היו צריכים להשלים רצף משמאל לימין, והאדומים היו צריכים להשלים רצף מלמטה למעלה. שתי הקבוצות היו צריכות לנסות להשלים, וגם לחסום ליריב את הדרך ע"י בחירת למשל משושה שחוסם לאחת אבל פותח כיוונים עבור השניה. והיו גם תחרויות בזק שאחד המתחרים היה צריך לענות על רצף שאלות, ואם הצליח ליצור רצף משושים לפי החוקים, אז הוא קיבל תוספת ניקוד לקבוצתו. וכו' וכו'.

משהו כמו מה שאילתרתי פה:

 

 

והשאלה שלי – למי שזוכר – איך לעזאזל קראו לתוכנית הזו?!?!?!?!

הוקרת נצח תישמר למי שיצליח לענות לי על השאלה, או שלחילופין יברר עם הטלויזיה החינוכית, אם נשאר שם איזה דינוזאור שזוכר את התוכנית הזו...

עריכה מאוחרת:

לא קוראים לי דרור ענתה נכון ופתרה לי שבוע שלם של חיבוטי ראש ותסכול (שמעידים רק עד כמה הזיכרון שלי נמחק בעקבות שהות ממושכת מדי בטכניון), ובזה היא זוכה בקישור הוקרה בלתי סמוי. ולי לא נשאר אלא לתהות מתי היא הספיקה לראות את התוכנית העתיקה הזו כשהיתה אך קטנטנה .

(וגם לרותם מגיע קישור על המאמץ שהשקיעה )

לתוכנית קוראים "פיצוחים" והנה עבורכם שני לינקים: וויקיפדיה, ואיך אפשר בלי הביצוחים

אגב, בעיון בוויקיפדיה הופתעתי ללמוד שאנחנו הישראלים היינו הראשונים להשתמש במחשב כשבשאר העולם עוד עבדו בשיטת הישראבלוף של לעבוד על הצופים

נכתב על ידי , 6/2/2008 00:46  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN mister normal ב-25/2/2008 09:24



43,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאראמיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אראמיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)