לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

קיפי ג'וניור


שלא אשכח...

1. אני: רוצה ללכת לים?
היא (3.5): לאיזה ים?
אני: לים התיכון באשדוד.
היא: לא. הוא מלוח לי מדי.

2. סיפור מקדים - לפני שנה בערך יצאנו לטייל עם סבא וסבתא ושחינו בנחל עמוד. פתאום היא נבהלה מדבורה שצפה במים וסבתה הרגיעה אותה באמרה שזהו "חֶרֶק לא פעיל".. חוכמה לא רעה של סבתות, חשבתי לעצמי והשתמשתי בזה אולי פעם או פעמיים מאז. גג.
בשישי האחרון היינו אצל הסבתא השניה, ויש לה בובת ציפור קטנטנה ומאד ריאליסטית, ממש מודבקות עליה נוצות צבעוניות ויש לה גוף חצי קשה חצי רך. מבלבל.
באה אליי הזעירא הזו ושואלת בכובד ראש - "אמא, הציפור הזאת היתה פעילה?" [תרגום - "בחיאת אמא, זו בובה או בעל חיים לשעבר?"]

3. שרים את "אפונה וגזר" ואז יושבים ומחפשים ומוצאים את גידי גוב ביוטיוב... היא מתחילה לשיר את זה ומסבירה לי בהאזנה ביקורתית שלאפונה אין רגליים, שלמקררים אין קיר, ושאומרים "הדלק" ולא "תדליק" (אילו סתומים...)
אחרי כמה דקות שהגלגלים פועלים היא אומרת לי "אני אשיר את זה 'הדלק המנורה בדופן'" ומאז כך היא.
זו גרסת הבית. "קר לי ברגליים, הדלק המנורה בדופן." שתדעו.
נכתב על ידי , 24/1/2010 19:38   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)