לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

האם את/ה טרוריסט/ית אידיוט/ית?


ביליתי את רוב השבת שלי בלמלא טפסים לשגרירות ארה"ב.

הייתי צריכה לעצור כמה פיהוקים, אבל אני חייבת להודות להם על ההומור הפנימי, אחרת הייתי מתה משעמום.

אחרי שמילאתי את כל הפרטים של כולם באופן מייגע למדי, כולל כל הכניסות והיציאות של החתול בנסיעות העסקים שלו בחמש השנים האחרונות (שוט מי נאו, פליז) אחרי שסיימתי להעלב מזה שמכיוון שאני לא עובדת ההשכלה שלי לא מעניינת אותם (ולמדתי במוסדות להשכלה גבוהה מן הטובים שיש בארץ כולל לתואר שני) הגעתי לחלק הכיפי וההומוריסטי.

 

השאלות שאני יכולה רק לשים אותן תחת הכותרת "השאלות למקצוען האידיוט." למשל

האם אתה מגיע כדי לעסוק בזנות?

Are you coming to the United States to engage in prostitution or unlawful commercialized vice or have you been engaged in prostitution or procuring prostitutes within the past 10 years?

עכשיו. אני יכולה לדמיין בפרוטרוט את "בית ספר ערב למילוי פרטי ויזה אמריקאית לזונות" – יושבות מלא זונות בחדר, המדריך מסביר את כל הפרטים ומציין מה משמעותו של כל שדה, ואז מגיעה השאלה הזו והוא אומר להן – פה אתן צריכות לכתוב "לא." אוקיי? אני חוזר. אל תתבלבלו. אפילו שזה נורא נורא מבלבל. מי שלא יכולה לזכור, שתכתוב לעצמה פתקית. אוקיי?

השאלה למרגל האידיוט

Do you seek to engage in espionage, sabotage, export control violations, or any other illegal activity while in the United States?

מכל הלב אני שואלת. אם מישהו הוא מרגל. יענו, עוסק בהשגת מידע באמצעים אפלוליים כאלה ואחרים. מה מה מה הסיכוי שפקידי ההגירה יתפסו אותו דווקא עכשיו ברגע של כנות רומנטית?

סט השאלות לטרוריסט האידיוט

Do you seek to engage in terrorist activities while in the United States or have you ever engaged in terrorist activities?

לטרוריסטים יש עוד שאלות, כנראה כדי שלא יפספסו אותם בין הכסאות של ההתמחות הטרוריסטית שלהם. למשל "האם אתה מתכוון לממן פעולות טרור?", "האם אתה מתכוון לארגן פעולות טרור?", "האם אתה מתכוון להכין חומרי נפץ לא חוקיים?", האם אתה מתכוון לעסוק בפעילות טרוריסטית אחרת?" וכו סגרו את כל הפינות

השאלות לרוצח העם האידיוט

Have you ever ordered, incited, committed, assisted, or otherwise participated in genocide?

אני רואה את מי שכתב את השאלה הזו. הוא כנראה חשב שאם הוא יכתוב את זה בהרבה מילים מסובכות ובלשון משפטית, אז רוצח העם רפה השכל יביט בשאלה ויקרא אותה לאט לאט עם הלשון ככה בצד חצי לעוסה, מצח מקומט במאמץ, ואז יגיע למילה שהוא מכיר "ג'נוסייד" ופניו יאורו! כן! ג'נוסייד זה אני! וימלא ב"כן". בטוח.

השאלה למחבר השאלונים לויזות

Have you ever committed, ordered, incited, assisted, or otherwise participated in torture?

והשאלה לשקרנים שממלאים ויזות בלי להיות כנים

מה?! איך זה יתכן שיש כאלה? הרי אפילו הזונות והמחבלים ורוצחי העם התוודו פה מיד. אז ברור שאם מילאת פעם שאלון ויזה בצורה שקרית, וישאלו אותך את זה בצורה ישירה, בלי מונקי ביזנס, ככה בגובה העיניים ובלב ישיר ואמיץ, אין ספק שתענה בכנות. לא??

במילים אחרות, שאלת השאלות כאשר רוצים תשובה מדוייקת וללא רמייה – האם אתה שקרן?

Have you ever been unlawfully present, overstayed the amount of time granted by an immigration official or otherwise violated the terms of a U.S. visa?

כמעט התפלאתי שלא שמו צ'קבוקס קטן שכתוב בו "מבטיח?"

לבסוף, לא פחות חשוב מכל הרוצחים, האנסים, המחבלים והסרסורים -ובאותה-קטגוריה(!)

האם לא שילמת ליסודי שלך?! פושע בן פושע!

Have you attended a public elementary school on student (F) status or a public secondary school after November 30, 1996 without reimbursing the school?

אני בשוק אני באלם אני א-מו-מה! מייייי החלאה שעשה דבר כזה?! מי?! אני ישר שוללת לו את הויזה. בחה אלוהים. זונות! סליחה. רוצחי עם!

(אבל אם עשית את זה לפני 1996, אז בקטנה. לא נורא.)

שוב, רואה את זה האלה שלא שילמו ב1995 סופרים עם האצבעות בזיעה קרה נוטפת לבדוק אם הם הולכים לקבל את הויזה או לא…

השאלה לפסיכים המחוברים לעצמם ואחראים לגמרי על עצמם ועל התשובות שלהם

Do you have a mental or physical disorder that poses or is likely to pose a threat to the safety or welfare of yourself or others?

ולא הרבה אחריה, האם מישהו עזר לך למלא את השאלון? (דא עקא, נותנים להכניס רק שמות של יועצים וחברות ולא של חברים דימיוניים ושל קולות פנימיים.) עכשיו שאלה פילוסופית, אם מישהו פגוע נפש ברמות קשות, האם הוא יכול להיות אחראי על התשובות שלו?

השאלות לילדים מתחת לגיל שנתיים

יש עוד שאלות, כולן משעשעות בשלל מובנים, אבל הכי היו מצחיקות כאשר מילאתי את השאלון עבור הגמד (השאלון אלקטרוני ומתעדכן לפי מי מממלא אותו ולפי כל מיני תשובות שנענו קודם. לא יכלו להוריד את סעיף שימוש בסמים מתחת לגיל שנתיים?!)

Are you or have you ever been a drug abuser or addict?

ניתן, תיאורטית, לטעון, שזה נועד לשמור עליהם מסיבות משפטיות.

גם את זה אני יכולה לראות.

"כבוד השופט! לא זו בלבד שהנאשם ביצע רצח עם קטן בעיר מגוריו, הוא גם שיקר כאשר נכנס לארצנו וכתב שהוא לא רוצח עם!"

"בזיון בית המשפט! אין כבר בושה לאנשים? מילא אם היה רוצח עם ונכנס לארץ בראש מורם, אבל גם לרצוח עם וגם לשקר בקשר לזה?! אבדה הבושה!"

נכתב על ידי , 19/2/2011 19:34   בקטגוריות ביקורת מוקפדת, למה את תמיד מתחכמת?  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)