לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

גבורה


נסע החתול לעסקיו הרחק הרחק, ואני נותרתי בודדה בדירה.
בפרץ נקיון שעוד לא הוסבר עד היום תקפתי את כל הפינות ונחתי את מנוחת הלוחמת אל מול המחשב. שעה רדפה שעה, והן הפכו קטנות ופרחו הלאה..
 
לפתע!
 
גוף שחור וגדל מידות חצה בריצה את הפרוזדור.
משהרעשתי, פנה לעברי עכברוש עצום וברח בבהלה אל עבר הסלון.
כולי יחפה ולבושה באופן מינימאלי עשיתי את הדבר היחיד שהיה לאל ידי לעשות!

 


באא-רור!



טיפסתי על השולחן והתקשרתי היסטרית אל אמא שלי. השעה היתה שתיים בלילה, אבל אמי, שתחיה, לא אבדה את עשתונותיה והתגלגלה מצחוק. שנים אתה מגדל אותם, וברגע האמת, זה מה שאתה מקבל.
התקשרתי אל הפילה (אמו של החתול) שהציעה שאבוא לישון אצלם.
נסעתי רועדת כולי, יחפה ובלבוש חוה אמנו, אל הפריפריה והתקשרתי אל החתול בוכיה לומר לו שאני בדרך אל הפיליה. הוא היה משוכנע שמישהו מת.
 
לקצר סיפור ארוך, אף אחד לא האמין לי. אמרו שזה אולי היה ג'וק גדול, והיו אף שהציעו "חתול". למחרת שב החתול והלך איתי לקנות מלכודת רק כדי שאני ארגע ואפסיק לשחק "אסור לגעת בריצפה". זו היתה מלכודת הומנית עם חורים לאוויר, לא כזאת עם דבק או עם קפיץ. אחר כך הסבירו לי שזה כדי להטביע אותם, אבל בחרתי שלא להפנים.
 
למחרת של הלמחרת תפסנו חיית מחמד חדשה (אני אומרת תפסנו למרות שכל העת הסתתרתי בחדר.) עכברושים, תבינו, לא נועדו להתפס במלכודת עכברים, אפילו לא כזאת הומנית. אז קצת עכברוש נכנס ואכל גבינת בפאלו משובחת, וקצת נשאר בחוץ ופירפר.
 
או אולי פירפרה?







למחרת שלחתי דואל לכל הפילים לאמור:


 

"יום טוב פילים,

 

לסקפטיים: תפשנו עכברוש הלילה.

אם לצטט את חתולי: "בהחלט עכברוש, מאד גדול, ודי נגעיל"


הערת שוליים מרכזית: העכברוש איננו חתול.

אני נעולה כעת בחדר העבודה ממתינה שחתולי ייפטר מהשאריות, אני לא יכולה להביא את עצמי לומר שלום אחרון.

אני מקווה שאתם לא מוצאים את זה גס רוח מצידי.

זו כנראה משימה די רצינית, שכן היא לוקחת לו זמן ממושך.

לייחוס נכון בעתיד:

 

 



A rat



A cat

נכתב על ידי , 17/8/2003 16:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)