לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

לאנץ'


כל מה שאתם עומדים לקרוא נשלח לכל החברות בדואל. זוועה. מה שבחורה צריכה לעבור כדי ללכת לארוחת צהריים ולא לגווע מרעב.
 
ג'ינג'ית: אפשר להצטרף אליכן היום לצהריים?
קיפוד כזה: אנחנו נפגשות ב12:30 מתחת למשרד והולכות לסטקאטו. את מוזמנת.
סוס: נהדר! אנחנו הולכות לסטקאטו, ונפגשות מתחת למשרד ב12:30
מפלצת: נפלא! הן נפגשות ב12:30 מתחת למשרד והולכות לסטקאטו. בואי בתופים ובמחולות!
סוס: אפשר לבוא גם בלי תופים ומחולות?
מפלצת: רק הג'ינג'ית צריכה לבוא בתופים ובמחולות.
סוס: אה. טוב.
קיפוד כזה: זה לא שאני לא נהנית מהשיחות מרובות המשתתפים האלה, אבל אחרי זמן מה מתחיל להיות לי כאב ראש מכל העליזות, הצחקוקים , התופים והמחולות.
סוס: אנחנו אוהבות אותך קיפוד כזה! ח י ב ו ק   ק ב ו צ ת י ! ! !
קיפוד כזה:
<רוטנת> כאילו שלא ידעתי שזה מה שעומד לבוא. (היי מפלצת, מה את אומרת שנחנוק אותן בשנתן?? טי הי הי הי הי...:)
סוס: קיפוד, הגיעה השעה שתחבקי את הצדדים הרכים שבך ותקשיבי לילד הפנימי. זכרי! "חבר הוא תפילה שנענתה" ג'יי  ג'יי  ג'ובראן (או משהו כזה)
מפלצת: "כמו גשר על פני מים סוערים!"*
קיפוד כזה:
הגם אתה ברוטוס??
סוס: טושה!
קיפוד כזה: תגידי, ג'ינג'ית, כשכתבת לתפלצות המרושעות האלה, בכלל ניחשת לתוך מה את נכנסת? או שזו היתה קריאה תמימה לארוחת צהריים? בפעם הבאה אני מציעה דואל הססני לאדם יחיד. אני מתנצלת בשם חברותיי פגועות המוחין, פשוט שכחתי לתת למפלצת את התרופות שלה היום.
הסוס, ובכן, לה כבר אי אפשר לעזור, היא רגשנית חסרת תקנה!
קיפוד כזה: אני לא יכולה להתאפק! הכנסתי לכן באם אמא שלכן! הניחו את נשקיכן העלובים! כי ניצחתי ניצחתי! הצלחתי נכשלתי נפלתי וקמתי.. אני ניצחתי!
סוס: היי היי! אני בכלל לא רגשנית.. צריך לב של ברזל כדי לא לבכות בפרסומת של זוגלובק...
  
*בעוונותיי שרתי את השיר הזה בחתונה שלי. פשוט אין גבול לאן שהן מוכנות לרדת.
נכתב על ידי , 18/8/2003 17:36   בקטגוריות האגף הסגור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)