לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

אגדה


אני מספרת לכם את כל הדברים המצחיקים והמשונים שאי פעם קרו לי. אני גם מספרת לכם דברים שקרו לאנשים אחרים. בשבילי זה באמת, אבל בשבילכם זאת אגדה אורבאנית.
 
העכבר זו אגדה אורבאנית גם בשבילי כי זה קרה למישהו מסדר שני.
 
ישבה בת הדוד של גילצ עם שתי בנותיה. אתרע מזלו של עכבר לבן וקטן להזדמן אל מטבחן. מבלי לאבד את העשתונות, האם ואחת הבנות זינקו אל השולחן. (אני מתחילה לחשוב ש.. או שיש מבנה במוח הנשי שתפקידו לגרום לנו לטפס על שולחנות ברגע שאנחנו רואות חבר ממשפחת העכבריים, או שאנחנו עוברות סדנת "התמודדי עם חיות הבית. ג'וק, עכבר, עכביש וחברים בשלושה ימים קצרים ומאה שקל" ואח"כ מוחקים לנו את הזכרון שנהיה חיילות טובות יותר)
 
הבת השניה כנראה לא היתה בשיעור הזה. היא נעמדה מול העכבר, אחזה בשתי לחייה, וצווחה צווחה כה עזה, כה חודרת, כה מבועתת, שזקני רעננה עוד רועדים בכסאם כשהם נזכרים בה.
 
גם העכבר.
הוא התמוטט על מקומו ונשכב על הגב, ככל הנראה מתעלף.
 
טוב, הייתם מצפים שהן תקראנה למדביר או לגבר אחר לטפל בבעיה, אך לא.
הן לקחו אותו... לוטרינר.
נשמות טובות...
 
הוטרינר אמר שזה היה עכבר בריא. ועכשיו הוא מת.
מהתקף לב.
מסכן העכבר.
 
הערה
זה הפוסט הראשון שלי שהכותרת שלו היא שתי מילים. אני לא בטוחה שזה היה צעד נבון.
נכתב על ידי , 20/8/2003 11:39   בקטגוריות אגדה אורבנית  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)