לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

נסיעה


יובב סיים צבא והחליט לנסוע לחפש את מזלו במזקקות אירלנד. יובב נסע מוקדם בבוקר, ואילו החתול לא יכול היה להצטרף ונזקק למכוניתנו על מנת לנסוע למשרד. מכיוון שכך, זקוקה הייתי למכונית. בנדיבותם הביאו לנו הפילים את הסובארו ג'אסטי האדומה והמקרטעת של הפיל עד לחנייה. ממש שירות עד הבית. קמתי בבוקר מוקדם מוקדם ובשקט בשקט, ירדתי למטה וחיפשתי את המכונית. ניגשתי אל הסובארו ג'אסטי האדומה וניסיתי לפתוח. לא נפתחה. ניסיתי שוב. לא נפתחה. חשש מסויים התגנב לליבי שמא זו לא המכונית הנכונה. הקפתי אותה. היה בה כיסא של טפשון, ומדבקה "לאהוב את בונה". הגיוני. ניסיתי שוב. נפתחה. המפתח הצית את האוטו בשניה, וכל ספק שמא זו איננה מכוניתו של הפיל התפוגג בי באחת. לא אלאה אתכם בתיאורי הפרידה המרגשת ורווית הדמעות בשדה התעופה, אח קטן נוסע, אמא, אבא ושתי אחיות גדולות, הדמעות זרמו כמים. נפרדנו כולנו לשלום ואני שבתי למכונית. היא נפתחה מיד. אבל. לא הציתה. לא הציתה. לא הציתה. לא.. רבע שעה. על השעון. כבר כאבה לי היד. המפתח נכנס, אבל לא הסתובב.

קיפוד כזה: חתול, לא מונעת לי האוטו.

חתול: את בטוחה שזה האוטו הנכון?

קיפוד כזה: <מתחיל להתפתח קוץ> אני פה לא??

חתול: אמרי לי מה המספר.

קיפוד כזה: <הקוץ תופח> אתה מוכן להיות ענייני? אתה בטוח שנתנו לי מפתחות מקוריים ולא שכפול של שכפול של שכפול? אני כבר בשדה התעופה. <כאילו, דא?>

חתול: בחייך, בדקי את המספר.

קיפוד כזה: <רוטנת ונשבעת שהוא חוטף ברגע שאני מצליחה להגיע אליו> 12-345-67 טוב לך?!?

חתול: זה לא האוטו של הפיל.

קיפוד כזה: מה ז'תומרת "לא האוטו של הפיל"??

חתול: נראה לי שזה האוטו של השכנים המגניבים. אני הולך לשאול.

קיפוד כזה: <נשמעת כמו סירנה של מגן דוד> השתגעת?!? אתה הולך לדפוק לאנשים בדלת ולשאול אותם אם זה הם שגנבתי להם את האוטו???!

חתול: <ממשיך עם הטון הרגוע והמעצבן שלו>תבדקי את הניירות.

קיפוד כזה: <בודקת> כתוב 'שכנים מגניבים'.

חתול: אני יכול ללכת?

קיפוד כזה: <נכלמת> כן. אחרי כמה דקות

חתול: אני בא להביא לך את המפתח שלהם. שכנה מגניבה רק התעוררה. היא שמעה מה עשית להם והיא נורא נורא.      


צוחקת.   הלוואי על כולנו.

נכתב על ידי , 21/8/2003 09:57   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)