לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

תשובות



כמה אהבות היו לך?
שלוש היו תמיד אהבותיי שלוש הן לא יותר מדי.

כמה חברים היו לך?
אם הכוונה היא לבני זוג, אז אני מתביישת להודות שאני מונוגמית סדרתית שלא בלתה דקה לבד מאז גיל 19. למעשה, היתה שנה שהייתי בלי בן זוג 'רשמי' אבל, איך לומר, לא ביליתי דקה לבד. אם הכוונה היא לחברים, אז למה לדבר בעבר? היו ויש הרבה.

האם את חושבת/מרגישה שמצאת- עכשיו או באיזהשהו שלב את אהבת חייך?
Is this a yes/no question or a Wh question?

קרתה לך פעם פדיחה שקשורה באהבה?
אויש כן, פעם אמרתי למישהו שאני, כזה, נורא אוהבת אותו, כזה? וזה לא היה כאילו באמת? שיואו איזה פדיחות. אני מזה מפודחת מזה? כאילו?

את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
כן. כמו שאני מאמינה שכשזה קורה אז מיד נפתחים שערי שמים ומוזיקה שמימית מציפה את העולם. אני גם מאמינה שאם מצאת את אהבת חייך ממבט ראשון, אז סביר שהוא אחיך, ואז תכנסי להריון ממנו, ואז תנסו להתאבד, ואז תגלו שאתם לא אחים. וריקי תשלות לנצח.

אילו תכונות אופי צריכות להיות לבחור המושלם בעינייך?
(ולבנים- הבחורה המושלמת)

תיאום עין יין.

איך הוא צריך להיראות?
כמו בראד פיט. איזה מין שאלות אלה??

מה הדבר הכי רומנטי שקרה לך אי פעם?
הציעו לי נישואין כשאני עומדת על כסא, כי נראה לנו שעל הברכיים זה משפיל, ושהסיבה לכל העסק עם הברכיים היא הפרשי הגובה.
באמת.

מה את חושבת שיותר רומנטי- לילה או יום?
עוד שאלה אחת כזאת ואני דופקת לעצמי כדור ורוד ופרוותי בראש.

מהי המתנה המושלמת שהכי תרצי לקבל מחברך ליום ההולדת/יום האהבה?
ב.אמ.וו זד שלוש בצבע תכלת.
שאלת!
נכתב על ידי , 24/8/2003 18:45   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)