לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

געגוע


"קיפוד! אנחנו מתגעגעים אלייך!" זעקה הכותרת בתיבת הדואל המחילתית. את הפנייה הנרגשת לא כתבו לי מאות אלפי קוראיי מלפני עשור בערך, אלה המרקדים בימים אלה בפייסבוק על גוויית ישראבלוג המתקררת לאיטה, אלא ג'ון. ג'ון מפאזל-צ'ארמז.

 

אוי איך אני מתה על אלה. זה כמו הסוקרים בטלפון.. "קיפוד!! אני כל כך שמחה לדבר איתך!" - "שניה, מי את?" - "גורית [מלעיל] מטֶלֶ-תביאי-כסף!" - "אה. יופי. שמחה שנותנים לכם לשתות משהו משמח על הבוקר, אבל תמחקי אותי מהרשימה שלך." - <בטון נעלב, הרי שנים שנים אנחנו חברות מהגנון, אני וגורית [מלעיל]> "אבל עוד לא שמעת מה שיש לי להציע לך!" - "את רוצה לשמוע מה שיש לי להציע לך? או שנסגור כידידות ולא נדבר יותר לעולם?"

 

אז ג'ון היקר, וכל חבריו היקרים מפאזל-צ'ארמז, נראה לי שתתגברו.

כך סיננתי מתחת לשפמי ומחקתי את ההודעה. 

ובבניין ישראבלוג ננוחם. 

נכתב על ידי , 16/4/2014 21:07   בקטגוריות אסרטיביות, בקטנה, הכל אמת, חיים קשיי הקיפוד  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,910
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)