לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

לולית


האם את/ה מאלה שבגשם מתלהב/ת וקופצ/ת לתוך שלוליות ונרטב/ת לגמרי ועושה דאווינים מאגניבים כאלה? או שאת/ה מעדיפ/ה להישמר יבש/ה מתחת למטרייה ולהגיע בשלום הבייתה הישר לתוך הספה החמה עם השוקו החם והטעים??

פייר? לא קופצת לשלוליות כבר כמה שנים, ושוקו זה איכס לא נורמלי. גם מתוק וגם חלב. בעעעע...

 

מה עדיף? שלג, ברד או גשם?

מיסטוּק.

 

השלם/ימי את השיר: "כי חורף וגשם מטפטף על העורף..חורף, צריך...."

ללבוש מעיל כל החורף. חורף. וקקרררררר....

(מה זה השלמימי?)

 

כמה פעמים את/ה מצטננ/ת בחורף ממוצע?

כמה פעמים בממוצע אני מצטננת בחורף? או כמה פעמים בחורף ממוצע? כי בינינו? אין דבר כזה חורף ממוצע.

 

עם כמה שמיכות את/ה ישנ/ה? עם כמה שכבות של בגדים?

שמיכה אחת, אפס בגדים אלוהנו אלוהנו אלוהנו אלוהנו אלוהנו שבשמים ובאהארץ.

 

כמה פעמים נתקע לך המגף בלולית כשהיית קטנ/ה?

אני לא יכולה לענות על השאלה הזאת. אני רק רוצה לקרוא אותה שוב ושוב ולהתמוגג. "לולית". זה סטארטאפ זה. אני אקרא ככה לבתי הקטנה. או מוטב לבני הקטן. "לולית-הבן" יקראו לו.

כי, בן לו היה לי, ילד קטן, שחור תלתלים ונבון, לאחוז בידו ולפסוע לאט בשבילי הגן, ילד קטן. לולית אקרא לו, לולית שלי, רך וצלול הוא השם הקצר, קיצור של שלולית לילדי השחרחר. לולית אקרא לו, לולית אקרא.

(לולית במלעיל כמובן. לו יקראו לו לולית במלרע, כאילו כמו לול נקבה קטן, אז זה יהיה מאד מעליב. והוא לא יענה. )

נכתב על ידי , 13/3/2005 13:42   בקטגוריות שאלונים  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)