לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

רישוי


היום קיבלתי את אגרת הרישוי השנתית של ג'ורג'. מדובר ב120 שקלים, 96 אגרת כלב ועוד 24 אגרת חיסונים. מסתבר שהעובדה שהוא לא נימול (אה... מסורס) עושה אותו יותר יקר לרישוי. יתרה מזאת, העובדה שאנחנו מוציאים מאות שקלים חיסונים לשנה לא מפריעה לרשות המקומית לתבוע שנשלם לה על זה עוד כסף

 

מכל מקום, מסתכלת על האגרה וזה, ובום! הכלב נהיה בן שמונה. נשבעת בחה אלוהים שכשקיבלתי אותו היה בן שלוש וחצי. טראח, מקבלים רישוי, הכלב נולד בינואר 1997. עכשיו, מה הסיפור שלהם אלה?! באו נתנו לי כלב בן שמונה וחצי מחר יומולדת, הרמו אותו על פלטה הריצו אותו ברברס, עשו אוברול למנוע, שמו קצת צבע, תספורת וזה, ונהיה בן שלוש וחצי?! ככה רוצים לבנות מדינה?!

 

בינינו? קשה לי להאמין. כולם חושבים שהוא גור מרוב שהוא חתיך ושלגולדנים יש נטיה להפוך לכבשים קטנות ושמנמנות עם הגיל. אבל מה אם? זה מזכיר לי את כל הסיפורים על הסבתות העירקיות שמרמות בגיל בשביל השידוך.


קיפ: אז מתי נולדת סבתא?

ספתה: בתשעה באב.

קיפ: אבל באיזה שנה?

ספתה: כשמת החמור יה בינתי.

קיפ: אבל איזה חמור? תויה אומרת שהיו שני חמורים, אחד ב1922 ואחד יותר מאוחר.

ספתה: יותר מאוחר יותר מאוחר. בואטח.

קיפ: אז בת כמה את?

ספתה: יבדלכ, תפסיקי להפריע לספתה, תלכי בבית.


אז זה או זה, או שהוא לא רוצה להתגייס לצבא.

נכתב על ידי , 27/3/2005 13:42   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)