לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

קופת חולים


האין זה פואטי? ביום חופש הבודד והמסכן שאני לוקחת לכבוד יום ההולדת שלי (טוב, שניים, היום ומחר, אבל זה נשמע יותר טוב ככה...) אני חולה כמו כלב, משתעלת חתיכות ריאה ALL OVER THE PLACE

עצרו את מכונות הדפוס! יום ההולדת שלי חל ביום שישי, האחד באפריל. אני אהיה בת שלושים ואחת לכל הפושפושיות והקושקושיות ששואלות. שזה (בשנות כלב) כמעט מתה. האמינו לי, בנות, אין לכן מה ללמוד אצלי. זה הרבה יותר מגניב לשיר "אדוני" עם רוני סופרסטאר וכמעט לדמוע מכמה שהוא עמוק.

 

סעמק, שוב נסחפתי.

 

אז חולה, והיה לי תור גם ככה בשביל איזה "חוג" ספורט, אז הלכתי לרופא. הוא נחמד הרופא הזה. ומצחיק גם. הוא ממש קיטר על זה שהוא לא מבין למה הוא צריך לטפל בכל כפר סבא, יש עוד רופאים ועוד קופות חולים. למה כולם מגיעים אליו?! הוא לא יקבל על זה פרס הרי.  מלמלתי "אני מבטיחה שאני אהיה בריאה." ואפילו לא דיברתי על השיעול הנוראי הזה. רק השתדלתי שהחתיכות לא יפגעו לו במשקפיים.

 

אבל שוב אני מקדימה את המאוחר.

כל הפוסט הזה נועד כדי להביע תובנה אחת חד משמעית שהפנמתי היום לראשונה. אחרי שנים ארוכות של העברת זקנות את הכביש וקימה באוטובוס, חמלה והתנדבויות לסוגיהן (בכל זאת, גדלתי בצופים), סופסופ הבנתי:

 

זקנות זה מהשטן.

 

שניה הסתכלתי על איזה שלט, בחיי שניה! טראח, הזקנה המקופלת שנראתה כמו ערימת שקים קטנה עם מקל, זנקה כמו נדיה קומנצ'י והלכה.. מה "הלכה"? רצה לדלת, נכנסה בסיבוב וטרקה אחריה את הדלת. ברור שזה היה תורי, ברור שהיא נדחפה, ובכל זאת ישבתי מפלבלת בעיניי בתדהמה ולא הפרעתי. אני באמת ילדה טובה מדי. אני אומרת לכם.

 

וזה עוד משהו.

ביומולדת צריך ללכת לקופת חולים.

מרגישים צעירים, רזים, רעננים ובכושר. באחריות.

נכתב על ידי , 30/3/2005 10:48   בקטגוריות חיים קשיי הקיפוד  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)