לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

דג


סופשבוע היומולדת היה מפליא ומופלא וכיף עד למאד. אני אספר לכם אחורי זה. בשלב זה אני רוצה לספר לכם שהמפלצת ודגי קנו לי דגי. דג קרב יפני אדום שמחליף את ברתולומיאו הכחול זצוצק"ל. (גם זה סיפור ליום אחר)

הדג האדום גר בבית גדול וחדש. דגי קרב יפניים הם טיפוסים מאד נייחים, ולא כל כך אוהבים מרחבים. אז הוא רב היום מתחבא בפינה האחורית העליונה ולא זז. אנשים עוברים ותוהים למה יש לי אקווריום ריק. כשאני אומרת להם שהוא לא ריק אז הם מתכופפים, מוצאים אותו ואז מתחילים לטפוח על הזכוכית בתקווה לראות ממנו סימני חיים. הם נורא לא הומנופישים.

 

מכל מקום, דגי קרב יפנים גדלים בקופסאות קטנות בגודל של קופסאות שימורי טונה. מין צדק פואטי שכזה. ("צדק פואטי"?! משתמע מזה שהם מגדלים אנשים בקופסאות שימורי סקנדינבים כל היום! את מוכנה להפסיק לדבר עם עצמנו?! כולם מסתכלים!)

 

לדגי קרב יפניים יש ריאות מנוונות, הם עולים אל מעל לפני המים ולוקחים הרבה אויר. או אז הם הולכים לאיזו פינה שקטה של קופסאת שימורי הטונה העגולה שלהם, ומפריחים בועות על מנת לבנות להם קן.

 

אסור לשים שני דגי קרב יפניים ביחד באותו אקווריום, הם נורא מתעצבנים זה על זה ונכנסים לקרבות פנים אל פנים אלימים. לעומת זאת, אנטי-הומנופישים לפעמים שמים מולם מראה כדי שיחשבו שיש אויב בשער, או אז הם מנפחים את כל שפעת סנפיריהם ונראים מאד מפחידים בשביל דג בגודל ארבעה סנטים בציר הארוך.

 

אז אקווריום, ודג קרב יפני אדום, ושתי קופסאות נלוות. על אחת כתוב (הכל אמת)

 

"תולעי דם. מזון מעולה מתאים לכל סוגי דגי נוי טרופיים ודגי ים. המזון מורכב מתולעי ים שנבחרו בקפדנות על מנת להתאימן לצרכי הדגים באקווריום. מכיל: תולעי דם יבשים."

 

אני רואה את זה.

 

בא תולע דם יבש, מבקש הצבה באקווריום של דגים טרופיים, אומרים לו "מה השושלתיוחסין שלך?! כמה כסף אתה מוכן לשלם?" דברים כאלה. ביורוקרטיה ביורוקרטיה ביורוקרטיה. אין מנוחה לתולעי הדם היבשים. פשוט אנטי-הומנותולעימיזם. (אם אתם שואלים אותי)

 

על השניה כתוב:

 

"קונדישנר לדגי קרב. מבטיח קליטה מוצלחת של דג הקרב, מגן משחזר את שכבת המגן של הדג, מנטרל כלור ורעלנים נוספים, מגן ומשחזר את סנפירי הדג. חובה בכל החלפת מים והכנסת דג חדש. מכיל אלוורה להגנה על הדג."

 

אבל פרורטינול?! ופרו-ויטמין B5?!  בסוף יהיו לו קשקשים!

 

 

נכתב על ידי , 4/4/2005 13:08   בקטגוריות הזוי  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)