לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

השרדות


בסוף השבוע היינו אצל יוח'קה. היה potluck.
לנבוכים b : a communal meal to which people bring food to share -- usually used attributively: a potluck supper
 
היו ערימות של אוכל, והיתה חברה מצויינת והיה מאד משעשע.
אבל לא בזה עסקינן.
לאחר מאמצים הצלחנו להגיע לרחוב מָר-קָו בהרצליה. זאת כי היתה טעות בקומפלימנטארי-מאפ. רחוב מר-קו סמוך לרחוב בר-יוחאי, שם גרות הממותות (הס מלהרחיב!) ולכן החתול היה שם כבר פעם-או-פעמיים. או חמישים.
 
אולי עכשיו המקום להדגיש כי אין, לא היה, ולא יהיה נווט כבישים גרוע מן החתול.
הוא נחמד נחמד נחמד, ואני מתה עליו. אין עליו. אבל מה אפשר לעשות.. שריר ההתמצאות במרחב שלו.. מת. אולי פעם הוא היה מנוון. עכשיו אין וזהו.
 
זה כל כך גרוע, שרק אחרי שנתיים של נסיעות להורים שלי פעם בשבוע, הוא הצליח לעשות את זה לבד. יש פניה אחת שהוא עוד לא לגמרי בטוח בקשר אליה, אבל על כל השאר הוא כבר די מגובש.
 
אך איפה היינו? אה, כן. רחוב מר קו.
אז היה נחמד, היה טעים, ידא ידא ידא, ויצאנו לנו לדרכנו חזרה לכפר-סבא.
תמהני איזה דיבוק אחז בי שהסכמתי שהוא ינהג לאחר ההצהרה:
חתולי: "אל תדאגי! אני מכיר פה את כל האיזור, הממותות גרות פה. אני מוציא אותנו מפה צ'יק-צ'אק!"
אבל ללא ספק אחז אותי דיבוק, ונכנסתי רגועה למושב שליד הנהג.
אחרי עשר דקות, הרמתי את ראשי והבטתי מהחלון. היינו בכיכר המהווה את צמת הרחובות מר-קו ויהודה המכב"י.
קיפוד כזה: "רק רגע, מה אנחנו עוד עושים פה? לא היינו צריכים להיות בבית כבר?"
חתולי: "אני עשיתי טעות קטנה. אבל אל תדאגי, אני סגור לגמרי על היכן שאנחנו נמצאים."
 
שוב יש להסביר ללא-מבינים.
נניח שנוסעים על גהה, לכיוון צפון. ואומרים לחתול "אם נסתכל לשמאל מה נראה?" הוא ימשוך בכתפיו. או שהוא יסתכל ויראה את מגדלי עזריאלי ויגיד: "היי, מה אלה עושים בצד הזה?"
או שהוא יתרגז ויאמר: "מה את רוצה ממני? עוד לא הבנת שאני לא יכול לעשות דברים כאלה?"
 
אבל אחת לכמה זמן, נופל עליו מין "סמוך על סמוך" והוא "לוקח אותך הביתה בצ'יק צ'אק. אני מכיר דרך קיצור!" [אמא'לה!]
עוד רבע שעה חולפת. אני מרימה את הראש.
כיכר.
מר-קו פינת בר-יוחאי.
אני נתקפת חרדה.
החתול מחליט להרגיע אותי על ידי חמישה(!) סיבובים מסביב לכיכר. [ר' תזכורת].
לא עובד.
החתול עובר לverbose:
חתולי: "ראי. אני מכיר פה את האיזור כאת כף ידי. מקביל אלינו משמאל, יהודה המכב"י. אנחנו על בר-יוחאי, הרחוב של הממותות, ועוד שניה הוא נגמר. הופ! רואה?!" <מסתכל עליי גאה כשאנחנו מגיעים לקצה הרחוב: תלולית חול גבוהה, ועושה פרסה. עכשיו נרגעתי! מה?!>
קיפוד כזה: <מתקשרת בלחץ לסוס> "הוא חטף אותי! חטף אותי אני אומרת לך! עוד פעם אחת אני עוברת ברחוב... אני לא מאמינה. סססססאמק! שוב מר-קו. כל הדרכים מובילות למר-קו ומר-קו איננו מלא!"
חתולי: <ממלמל> "פה ימינה, ואז.. ואז.. הופ.. רק רגע... הנה, זה מוכר!.."
קיפוד כזה: <תולשת את שערותיה> "שוב! הוא הצליח שוב להגיע למר-קו!"
חתולי: <צוחק נורא> "אל תדאגי! בצ'יק אני מוציא אותך מפה!" <מואה הא הא הא?!>
קיפוד כזה: "הציייייילווווו!!!!"
נכתב על ידי , 24/9/2003 01:08   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)