לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

פנקס


אני צריכה להתחיל להסתובב עם פנקס שוב. מתחיל לחזור לי החשק לכתוב. נהיות לי מחשבות משעשעות במיוחד שאני כבר מנסחת לגמרי בראש ואף אומרת לעצמי "אין בעיה, אני אזכור את זה בפעם הבאה שאני אתיישב לכתוב."

 

ליתר בטחון אני מפעילה את כל כללי ה"זכרון לטווח קצר ולטווח ארוך באמצעות אסוציאציות" שלמדתי בשלל סדנאות.

ואז אני מוצאת את עצמי יושבת מול המסך וכל מה שיש לי בראש זה פנס רחוב שתלוי עליו חיתול עם שלט ניאון גדול "דוד היה כאן".

נכתב על ידי , 1/5/2005 20:36   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)