לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

חברוץ


איזה חברות טובות יש לי? תמיד אפשר לסמוך עליהן..
לא לבעלי בטן רכה. בשבילם מומלץ אורז בלי כלום.
 
קיפוד כזה: שתיכן פה?
מפלצת: כן
סוס: כן!
קיפוד כזה: אוקיי. רציתי רק
מפלצת: כן
סוס: גם אני רציתי רק!
מפלצת: כן
קיפוד כזה: TO THROW UP IN YOUR GENERAL DIRECTION!
מה זה הגועל נפש הזה שהשארתן לי בתיבה? מה? אני מחרבנת לכן בתיבת דואר?
מפלצת: את לא?
סוס: החמצת אותי. אבל בקושיץ
סוס: בקושי.
קיפוד כזה: (מה?! מחרבנים לכן בתיבת הדואר?!)
מפלצת: לפעמיםץ
מפלצת: לפעמים
קיפוד כזה: כןץ.
קיפוד כזה: למה?ץ
מפלצת: אני מדברת כמו סוסץ
קיפוד כזה: מה הקטע עם הצדי סופיתץ?
סוס: הבוס שלי חרבן לי בתבת הדואר, שזה כבר חרבון עם כבוד, ומייד חשבתי עליכן.
קיפוד כזה: אוי, להקיא עליו! מה זה היה?! אדושם!
סוס: עליכןץ
מפלצת: הסוס מובילה טרנד חדשץ
סוס: זה יהיה להיט, מחר כולם ידברו ככהץ
סוס: כמו ריקי שולתת!!111
קיפוד כזה: בקשר לברכה שלו, באמת!
קיפוד כזה: הוא אמר:
קיפוד כזה: אני מאחל לכם Everything that you wish for, מה עם I WISH YOU WERE DEAD AND BURRIED?
קיפוד כזה:  או גרוע מזה: I WISH *I* WAS DEAD? לא לימדו אותו ניסוחים משפטייםץ?
מפלצת: איפה חותמיםץ?
קיפוד כזה: לא יודעתץ
סוס: עם הפרצוף האמפתי שלומדים בקורס מנהלים: "וסליחה שאני לא יכול לא לקצץ לכם במשכורת"
סוס: ץץץ
קיפוד כזה: את מתכוונת במשכורתץ
קיפוד כזה: לדעתי עם תו וצדי אז יש דיפתונג, ואז אפשר ישר להגיד משכורץ.
סוס: כמובןץ
קיפוד כזה: או "יודעץ"
סוס: דיפתונג!.. גאונותץ
קיפוד כזה: גאונוץ!
מפלצת: או "קיפוץ"
קיפוץ כזה: אמא שלך קיפוץ. מפלצץ.
סוס: גאונוץ.
מפלצץ: מפלצץ... מציונץ
סוס: ד ו-ץ לא דיפתונג?
קיפוץ כזה: קצץ דיפתונגץ
מפלצץ: דיפתונג גם דיפתונגץ
קיפוץ כזה: מספיק. יוצא לי פיפיץ!
מפלצץ: אני רואה שיש שני ניבים: אלה ששמים את ה-ץ בסוף כל מילה (הקיפוד) ואלה ששמים אותה רק בסוף משפטץ
סוס: רק בסוף משפט, בדיאלקט שליץ
קיפוץ כזה: זה עניין של מצב רוחץ.
מפלצץ: זה יפה שאנחנו מסוגלים להבין זה את זהץ
קיפוץ כזה: בעיהץ!!!!
סוס: בעיה!!!1111
קיפוץ כזה: זיהיתי בעיהץ!
מפלצץ: WE ARE THW WORLDTZ
סוס: מה הבעיה!1?
מפלצץ: אני דוקא מתלהבת מהאחדוץ
קיפוץ כזה: מה עם מילים שגם ככה נגמרות בצדיץ? למשל קוץץ? משמיטנץ או לא משמיטינץ?
סוס: ץ ו-ץ זה דיפטונג?
מפלצץ: שמים מפיק בדגשץ
קיפוץ כזה: נראה לי דיפטונגץ. לא?
סוס: זהו! דגש!
סוס: או: דגשץ!1
קיפוץ כזה: אז מעתה אל תאמר קוץץ, אמור קוץּץּ?
מפלצץ: את מתפרשת, זה יפה!1
קיפוד כזה: וזה מפיק, כי זה בסוף מילץ.
מפלצץ: מתפרשת ומתפתחץ
סוס: חשבתי שמפיק זה רק ב-ה סופיץ
סוס:  זאתי ילדה! לא מוקדם עליה קצת?
קיפוץ כזה: עכשיו גם בצדיץ סופיץ בסוף משפץ! (דיפתונג בט' רפהץ)
סוס: וסימן קריאה מוטה ע"י 1
סוס: ץ
סוס: 1
קיפוץ כזה: טוב. עכשיו אני הולכת לעשוץ מזה פוסט... להתראוץ משוגעוץ!
מפלצץ: הרשי לי לצטט ממה ששמעתי באגף של המבינות: היא היתה אמורה ללדת מחר, כך שזה לא מוקדם מדיץ
סוס: מזתומרץ? מחר זה לא היום!!1
קיפוץ כזה: גם לדעתי היום זה יותר מוקדם ממחרץ.
סוס: לית מן דפליגץ
קיפוץ כזה: הו! מצויינץ!
סוס: 1
קיפוץ כזה: מה דעתכן, איך זה עובר ניבים ופתגמימץ?
סוס: הדרך היחידה לטעום את הפודינג, היא לאכול אותוץ
קיפוץ כזה: אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בוץ!
סוס: ואם לא עכשיו, אימתיץ
מפלצץ: אסור לשתות מים אחרי פירות
קיפוץ כזה: אם אין אני לי מי ליץ.
סוס: אחרי פירוץ.
מפלצץ: (עכשיו הבנתי)
קיפוץ כזה: כנץ.
סוס: ואסור לשחות אחרי אבטיחץ
קיפוץ כזה: לא דובים ולא יערץ.
קיפוץ כזה: אברהם! אל תשלח ידך אל הנערץ!
סוס: ואידך, זיל גמורץ
קיפוץ כזה: איסתרא בלגינא קישקיש קריאץ.
מפלצץ: מה לי נפקא מינזץ
מפלצץ: מינהץ
קיפוד כזה: מצויינץ!
סוס: שתי המימרות החביבות עלי, דרך אגב: ואידך זיל גמור ו: "מי לידנו יתקע"ץ
קיפוד כזה: לדעתי גם ה בסוף מילץ נופלץ
מפלצץ: המחנה הוא ביתך, שמור על נקיונוץ
סוס: לא פותח פה, לא נתפס בחכהץ
סוס: (ואידך זיל גמורץ)
קיפוץ כזה: יצרתי מפלצוץ.
סוס: תמיד היינו מפלצוץ. במיוחד מפלצץ.
מפלצץ: אל יתהלל חוגר כמפתחץ (נסו להגות בלי לירוקץ)
סוץ: אני סוץ (זה גם דיפטונג)
קיפוץ כזה: אני קיפוץ, ואתן סוץ ומפלצץ. עכשיו כולם ללכץ להתנגבץ!
מפלצץ: מ- עד 10: כמה אתן יורקות?
קיפוץ כזה: מץ?!1
סוץ: -.
מפלצץ: 12
מפלצץ: 12ץ
סוס: הי, ראיתי שאני מחוברת!
קיפוד כזה: מחוברץ מחוברץ מחוברץ!1
סוס: כל כך התרגשתי ששכחתי את הדיאלקץ.
אז אני ונוינוי במקביל? - כבוד הוא!1
קיפוץ כזה: אכן כבוץ. מה חשבץ? שלא תקבלי כבוץ?
נכתב על ידי , 29/9/2003 16:01   בקטגוריות האגף הסגור  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)