לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כתוביות


אני וחתולי עשינו את המנוי הזה של ענק הוידאו, תשעה סרטים ב99 שקלים. זה נחמד זה.

אז יוצא לנו לצפות יחד בסרטים לא מעט , כשבד"כ החתול פשוט נרדם באמצע, וממלמל תוך כדי הרדמות בקשה להנמכת הווליום.

מבחינתו, כל מה שניתן לשמיעה עם האוזן צמודה לרמקולים, זה "רק עוד קצת הנמיכי" מנומנם.

 

ואני, רעיה למופת, מנמיכה ומנמיכה עד חרוש אזן. אלא מה? פלאי הטכנולוגיה הDVDית מאפשרים לשים כתוביות כשצופים. ומאחר שאני מעדיפה כתוביות באנגלית, אני לרב נתקעת עם הכתוביות לכבדי שמיעה.

 

<מכונית נוסעת ברקע>

 

<מוזיקה>

 

<צעדים>

 

<מוזיקה מפחידה>

 

<רעש של דלת נפתחת>

 

<צווחה!!!>

 

אין לי תלונות. באמת. הלא, אני לא שומעת כלום. אז זה בסדר שכותבים לי משהו כמו <מוזיקה מאד מפחידה!!! במקומך הייתי מכסה את העיניים עכשיו.>

 

לפני כמה ימים כמעט שנרדמתי אני, ובזוית העין עוד עיינתי בתרגום. ואז חשבתי לי "למה הם לא כותבים 'הבחורה נכנסה לחדר'? או 'עכשיו רואים ילדה חוצה את הכביש'? את כל השאר הם הלא כותבים." ואז עלה בי רעיון לסטארטאפ, בחיי שאני צריכה לעזוב את העבודה היומית שלי ולעבור ליזמות. אני מספרת לכם פה בקטנה, בסוד, כי אני סומכת עליכם. אבל שישאר בינינו, כן?

 

כתוביות לכבדי ראיה ולעוורים.

 

איך הא? איך??

אל תהיו קטני אמונה. חשבו בגדול.

אני עוד אגיע רחוק. אני אומרת לכם.

נכתב על ידי , 14/5/2005 22:45   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)