לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

ארצה


למי לא קרה?
מעשיות ממפגשים עם בני עמנו בחוצה-לארץ, טייק וואן.
 
-- נסיעה ראשונה לחו"ל. גיל 25, עם נירה [דמות מהותית. נא לגזור ולשמור לאח"כ.]
שבועיים תרמילים באיטליה. יום אחרון, לבד, תחנת רכבת בנאפולי. בחור נאה יושב על הספסל היחידי שעוד נשאר עליו מקום.
קיפוד כזה: <בנימוס>"?May I"
בחור נאה: "yes" [פה כבר הייתי צריכה לחשוד. מי עונה ב"כן" ל May I?!]
קיפוד כזה: <מתיישבת, פותחת את התיק, וחושפת שכתוב עליו ISSTA>
בחור נאה: <נוחר לעברי> "עאלק '?May I'..."
 
-- אותה נסיעה. איטלקים יודעים לעשות לך טוב על הנשמה. הנה אני נוסעת עם החברה הבלונדינית-מתולתלת-טבעית שלי, והם לא מסתכלים עליה, ואחריי מחזרים כמו כלבים מיוחמים. השיא היה כששתי יפהפיות, אמא ובת, שאלו אותי אם אני דוגמנית צילום. אולי הן היו לסביות... טוב, אז אין בסיפורון הזה ישראלים.
מן הון להון...
בחור איטלקי: "קה בלה! וואט איז יור ניים? יו מאסט טל מי יור ניים!"
קיפוד כזה: "משה" <מתרחקת והולכת>
בחור איטלקי: <צועק אחריי> "!!I lova you Moshe"
 
-- צרפת. אני והזיפת בטיול קולינארי. חבל על הזמן שאני בכלל אתחיל לספר, כי אני אתחיל לרייר על המקלדת.. מדי יום, כשהיינו בפאריז, פאטיסרי בארבע. הוא בוחר לו מיני מאפים, ואני ניגשת למראת ענק שיש בפאטיסרי. שתי בחורות מדברות צרפתית עם המוכרת.
קיפוד כזה: <בקול, שהזיפת ישמע>"אלוהים איזה נפיחה נפחתי בתחתית. זה היה מביך!"
בחורות: <מסתכלות עליי מזועזעות, בטח היה בקול רם מדי.>
זיפת: <מושך בכתפיו>
הבחורות יוצאות ומתרחקות, ואחריהן אנחנו.
בחורה א' לבחורה ב': "שמעת מה שהיא אמרה?! אייח!"
 
-- שוב איטליה. יושבים בסירה עם בטן מזכוכית בקאפרי וממתינים שתצא כבר לדרך. אמא ובת יושבות איתנו בסירה.
קיפוד כזה: "Excuse me, Do you happen to know when the boat is due to leave?"
בת: "Ahem, Wait a moments, ehhh, a minute"
בת: <לאמא> "איך אומרים ש'זה תלוי במלח'?"
 
-- שוב איטליה. רומא. קולוסיאום. בחור לבוש במדי גלדיאטור פונה אלינו בעברית:
גלדיאטור: "ישראליות, מה?"
קיפוד כזה: "איך אתה יודע? ישראלי גם?" [אז לא ידעתי שהאף הוא כה פרומיננטי אצל הגברים, והישבן אצל הנשים. שכולנו מתלבשים אותו דבר ונראים אותו דבר...]
גלדיאטור: "לא.. לא.. מה פתאום. אני נראה לך ישראלי?"
קיפוד כזה: <האמת? לא.> "אז מאיפה העברית הזאת? רק משיחות עם אנשים פה?"
גלדיאטור: "לא, כשהייתי צעיר בשנות השבעים נסעתי להפגין עם שלום עכשיו".
קיפוד כזה:
גלדיאטור: <נעמד זקוף, מנופף את החרב וצועק בקצביות> "בגין תתפטר! השלום שווה יותר!"
 
-- ניו זילנד. גן עדן. טרק ראשון. ארת'ורז פאס. אוולאנש פיק. טיפוס קשה, בשלג, ל"פסגה מבודדת המשקיפה על כל הסביבה. לא יותר מ4 אנשים בפסגה בכל פעם." התרגשות. פסגת העולם. לבד. הכי רחוק מישראל שאפשר. טיפסנו. הגענו.
אחד עשר אנשים.
גרמניה אחת. השאר ישראלים.
ישבתי שם ממורמרת. הפסדתי את הנוף. אבל יש תמונות. 



-- בסיפור הזה אני לא הייתי. הפילים על נשיהם וטפם נסעו לטייל, לרוקים הקנדיים. הם הגיעו לנקודת תצפית בלייק לואיז, וכל הספסלים היו תפוסים. הם חייכו לעבר זוג זקנים שישב בספסל קרוב להיכן שהם עמדו.
פילה: "אולי אם נפליץ עליהם הם ילכו."
חתול: "כן. נפליץ עליהם!"
[פילים מפילים שונים מביעים התפעלות מהרעיון הגאוני של להפליץ על יושבי הספסל עד שהם יקומו, כל העת מחייכים אליהם את חיוכיהם המקסימים.]
הזקנה: <נותנת ידה בידו של הזקן> "בוא נלך!"

נכתב על ידי , 1/10/2003 10:52   בקטגוריות הכל אמת  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)