לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

תלונה


כששירתתי ב"מחנה גנים" (א.ק.א "השלישות הראשית" יאק.) בראשית שנות התשעים, הייתי צעירה ועולת-קוצים.
כבכל מחנה, היה בו חדר אוכל, והיתה בו מרפאה, הא בהא תליא. אבל לא בזה עסקינן.
 
מחילה, רגע, הערת שוליים מרכזית: אחד האבסורדים של קורס תכנות בממר"מ הוא שכל הבנות צריכות להיות בריאות, נבונות, חסונות ועם שיניים תקינות, וכל הבנים צריכים להיות דפוקים וחולניים, רצוי שמנגוצים, עדיפות לאסטמה.
שמירות? הבנות מפטרלות, הבנים מסניפים ונטולין בשין-גימל. נשבעת.
 
מכל מקום, לפני שהועף מצה"ל בבושת פנים, היה רופא אחד בשלישות, בחור מעצבן ודביל שעשה לו יד אחת עם מפקד המחנה (ועל כך הודח) שעל כל גימל פחות ממכסה קבועה מראש שהוא לא מחלק, הוא מקבל יום חופש.
כל חלכאי ונדכאי הבסיס, עיוורים, פסחים, ומקיאי דם, היו מגיעים אליו, והוא, כישו בשעתו, טופח להם על המצח ואומר: "אין חום, לא חולה!" ומשחרר אותם חזרה לעבודה.
 
מעניין שניתן לתרגם Dishonorable Discharge גם כ"שחרור מהצבא בבושת פנים" וגם כ"פסולת גופנית נטולת כבוד".
 
אינני יודעת אם אתם זוכרים, אבל עד שהגעתי לצבא, הייתי בריאה כשור בשעתו. תודות להזנה המסורה של אמאשלי, שתחיה, לא חליתי בכלום.
נאדא.
גורנישט.
מולקולה.
 
ואז הגיעה מדרגה-שלוש, ועמה התקף האלרגיה/אסטמה הראשון שלי.
הגעתי כולי חנוקה, לא נושמת, אדומת עיניים, משתעלת ומכייחת למרפאה.
מדדו לי חום.
רופא: "אין חום, לא חולה!"
לאחר שעה, של שיעולים מרעידי אמות הסיפים, החובשת מילאה לי מדדים שקריים כדי שהוא ישחרר אותי הביתה.

אחרי עוד כמה התקפות זוועתיות כגון דא, ביקשתי הפניה לחר"פ לרופא אלרגיה.
רופא: "זה לא אלרגיה. את צריכה רופא אף אוזן גרון."
קיפוד כזה: "אבל אני לא מצוננת, אין לי חום, הגרון שלי לא אדום. זו אלרגיה."
רופא: "לללללאאאאאאאאא אלרגיה. אף אוזן גרון!"

הלכתי לרופא אא"ג.
רופא אא"ג: "מה את רוצה ממני? אין לך בעיה באף אוזן גרון, יש לך אלרגיה. לכי מפה."
קיפוד כזה: "אתה מוכן לכתוב לי את זה בתשובה להפניה? שהרופא בבסיס יפנה אותי לאלרגיה?"
הוא עשה את זה בשבילי. חמוד.

קיפוד כזה: "אני צריכה הפניה לרופא אלרגיה."
רופא: "אין לך אלרגיה."
קיפוד כזה: "גם הרופא אף אוזן גרון בדק אותי ואמר שזאת אלרגיה."
רופא: "הוא רופא אף אוזן גרון, הוא לא מבין באלרגיה." [לא, ואתה מבין, יא סתום!]
קיפוד כזה: "אז מה עכשיו?"
רופא: "זהו. לכי."
קיפוד כזה: "יש לי כל שבוע התקפות, אתה מתכוון לא לתת לי  גימלים, ולתת לי להחנק פה?"
רופא: "אין לך אלרגיה. לכי."
קיפוד כזה: <יוצאת מהחדר שלו, עוברת שלושה חדרים, מגיעה לחובשת הנחמדה. עצבנית!> "אמרי לי, הוא מפגר? מה הקטע שלו? אנ.."  <לא מספיקה לגמור את המשפט>
רופא: <שועט מהחדר שלו> "תלונה! תלונה! תני לי מספר אישי מיד!"
 
עמדתי למשפט.
קצינת ח"ן חילית.
הקצינה: "התלונה: 'קראה לרופא מפגר' [כך במקור. ק.כ.]"
קיפוד כזה: "מודה בעובדות אך לא באשמה."
הקצינה: <#$K%^!??>
קיפוד כזה: "הוא באמת מפגר."
קיפוד כזה: <באיחור קל> "המפקדת."
הקצינה: <מתאמצת לא לצחוק. במיוחד כי היא מכירה אותו.>
נרשמה לי תלונה. לא נענשתי.
 
אחרי כמה חודשים, הייתה לי תאונה, וויפ-לאש מה שנקרא, כשהראש עף קדימה. ומידנדן לו על הצוואר כפעמון. הגעתי לרופא למחרת.
הוא שלח אותי עם צווארון אדום ואמבולנס למיון. ככה הגימלים לא עליו. נשבעת.
האחיות במיון צחקו עליי שאני החולה הראשונה שהגיעה אליהם עם הצווארון הזה בהליכה עצמאית.
 
הוא עף מהצבא. כבר אמרתי?
והוא גם מפגר.
פור דה רקורד.
נכתב על ידי , 1/10/2003 17:34   בקטגוריות הכל אמת  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)