לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

מנויים


זוהי הודעת שירות





נכון קורה לפעמים שאתם ממלאים את כתובת האימייל שלכם עם טעות?
נגיד moshe_zukhmir@hotamil.com
או graf-pototski@yahooc.om
או אפילו: ץ[email protected]


ונכון שזה יכול לקרות כשאתם עושים מנוי על בלוג של מישהו?
קורה לכולם! לא באה בטענות. באמת.

ונכון, שאם זה קרה למישהו מכן או מכם, אצלי בבלוג, אז אני שלחתי לכם דואל נחמד?
נכון? נכון שמילאתי את צדי בעסקה?

אז למה אתם משאירים לי את השאריות? למה?
מה אתם אומרים לעצמכם?
"נחמדה הקיפוד כזאת, עכשיו אני אעשה אליה עוד מנוי, רק עם הדואל הנכון"?

וכך, כל פוסט שאני כותבת, אני מקבלת את שגיאות ההקלדה האלה, תמימות, משעשעות וחביבות ככל שתהיינה... הישר אל תיבת הדואל שלי.
מילא אם הייתי כותבת פעם בשבוע, לא הייתי מתלוננת. אבל בקצב שאני מפרסמת?

רחמו עמי!

 


אני הולכת לבטל את המנויים הפיקטיביים האלה עכשיו, זה גם ככה לא מגיע לשומקום חוץ מאליי. נכון?
אם יש למישהו בעיה עם זה, שירים את ידו.



ההודעה נוסחה בלשון כללית, אבל היא מכוונת אליכם, אתם יודעים למי אני מתכוונת!
נכתב על ידי , 2/10/2003 17:09   בקטגוריות השלולית  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)