לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

יאוש


עוד ממש מעט לסיום ספירת היאוש שלי. אבל אני בקצה גבול היכולת.

עכשיו כו-לם פה.

אני ב"שירותים". אני מקווה שתמחלו לי על זה.

 

סידרנו וניקינו את כל הבית, הכנו ארוחת ערב עצומה לכל המשתתפים. 2 מרקים, עוף בתנור, שני סוגי סלט ומאפינס. (המאפינס לא מעוף)

זאת כי פילה קנתה שמונה קילו עוף.

בהן צדק של קיפודים!

וזה אחרי שאני צעקתי עליה שלא תקנה יותר שום דבר כבר ביום שני.

היא התאפקה.

היום זה התפוצץ.

היו צריכים שלושה גברים כדי לסחוב את הקניות שלה.

והם נוסעים מחר! מחר!

 

מה אני אעשה עם חמישה טון ירקות?

סלק משומר? שקיות קטנות לעיטוף?

קילו אגוזים? חלב? אנחנו לא שותים חלב.

היא קנתה שניים!

שיהיה...

 

יש למישהו מקרר ספייר?

מכרים שרועבים ללחם?

 

מכל מקום, אחרי ששברנו את גבנו בבישולים, עוד היו לדוב ובונה טענות.

בונה: <מעקמת אף> "העוף לא מספיק מבושל"

ואני אומרת: אמא שלך לא מספיק מבושלת.

לא טעים לך?

אל תאכלי.

סעמק.




למתקשים, אם אין לכם מושג על מה אני מדברת, יש לינק למעלה. זה יותר גרוע ממה שאתם חושבים.

נכתב על ידי , 17/10/2003 20:42  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)