לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אליעז


סיפור אמיתי.

 

לרמ"ד שלי בצבא קראו אליעז. הוא היה בחור מבוגר יחסית ונורא נחמד וטוב לב.

היתה לו פאלטה אחת מרכזית:

הוא היה מסתובב עם מטפחת בד ומקנח איתה את האף.

 

אני יודעת! גו-על!

 

מכל מקום, נימוסית ופוליטיקלי קורקט אף פעם לא הייתי, אז שאלתי.

 

קיפוד כזה: "אז למה המטפחת, אליעז? לא שמעת על טישו?!"

אליעז: <מבט כזה של "אוי.. אני חייב להסביר.. אוףףףף..."> "טוב. במשך הרבה שנים הייתי כל הזמן חולה. מתעטש בלי הפסקה, משתעל, נחנק, מקנח, נוזל, דומע, מה שאת רוצה. הייתי מוציא מאות שקלים על טישיו בחודש.

עשיתי את כל הבדיקות האפשריות. דקירות, מחטים, טיפולים אלטרנטיביים. וכלום לא עזר.

עד שיום אחד מישהו אמר לי משהו שמיסמר אותי לריצפה, ושינה את חיי מקצה לקצה..

הוא אמר:

 

 

 


'אולי אתה אלרגי לטישו?!'

נכתב על ידי , 24/10/2003 17:45  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)