לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

הכרוב


בואו נסכם שכשאני מספרת סיפור שלא קרה ישירות לי, אני מזהירה מראש.

שלכם זו אגדה אורבאנית.

 

וכעת,

"הכרוב" או "סיפורי ניו-זילנד פרק ג'"
ת.פ.ק:  געגועיי, הכבשה

 

ביום הולדתי העשרים ותשעה, לפני קצת למעלה מחצי שנה, היינו בניו זילנד.

היה זה שבוע סגריר, שלא לומר "סערה מטורפת שהציפה את המדינה", וזה גרם לנו לבטל את אחד הטרקים שיותר חשקנו בהם. ה-Routeburn.

במדינה שיש בה אזורים עם שבעה וחצי מטרים של גשם, קרחונים, יערות גשם ופיורדים, זה לא היה אמור להכות אותנו בתדהמה גדולה מדי. ובכל זאת. זה נפל בדיוק על יום ההולדת וזה היה מדכדך למדי.

 

החלטנו לשוט את מרלבורו - חבל ארץ היין. היה נחמד. אבל לא מספק. לא כמו, נניח, נאפה.

ואז חתולי החליט להביא אותה בהפנקה כיד המלך.

[חן חן לנוי נוי (חן חן) על ההטיה פ.נ.ק בהפעיל. אני נרגשת]

במקום להיזרק באיזה קרוואן או בקתה ב30 דולר ניוזילנדי (90 שקלים, ובאמת שזה גרושים בשביל מה שמקבלים) הוא דפק עליי איזה מאתיים דולר ליחידת דיור, כמה חדרים, מקלחת ואמבטיה מפנקים, מטבח עצום, וידאו כדי לראות את הצניחה החופשית, חדר ג'קוזי חיצוני עצום ועוד ועוד.

 

אני התארגנתי לי בחדר בעוד הוא מסדר את ענייניו עם בעל הבית. ומשהתמהמה, התחלתי לתהות מה קרה.

הוא חזר סמוק ומרוגש כולו.

 

חתולי: איזה שיחוק! [לפעמים הוא מדבר בסלנג כשהוא נרגש. בעצם. בכלל לא סביר שזה מה שהוא אמר. אבל אני לא ממש זוכרת. ק.כ.]

קיפוד כזה: מה? מה?!

חתולי: נכון 'הרצוג'? המסעדה שאני לוקח אותך אליה הערב? אז מסתבר, שבעל הבית פה, הוא פנסיונר, והיתה לו פעם המסעדה הכי טובה בניו זילנד. בChristchurch. ואת יודעת מה הוא אמר לי?!

קיפוד כזה: מה? מה?!

חתולי: הוא אמר "המסעדה שלי היתה המסעדה הכי טובה ב-NZ, ואז הלכתי לאכול אצל הרצוג.."

קיפוד כזה: הו! יופי! ומה לקח כל כך הרבה זמן?

חתולי: <מסדיר נשימתו> הוא איש מאד נחמד. שאוהב לדבר. הוא סיפר לי סיפורים מהמסעדה. איך שהוא אירח את הפמלייה של קלינטון שלושה ימים. וסיפור אחד מדהים על השף שלו.

קיפוד כזה: מה? מה?!

חתולי: היה לו שף קצת משוגע. צרפתי גאון, אבל פסיכי לגמרי, והוא היה ביריבות גדולה עם המלצר הראשי. יום אחד, המלצר כנראה אמר לו משהו, שנורא הרגיז אותו, אז הוא הרים כרוב גדול, ופשוט.. זרק עליו, בכל הכח, ולאורך כל המטבח.

רק מה, המלצר בדיוק יצא מהדלת של המטבח אל תוך המסעדה, והכרוב המשיך במעופו...

קיפוד כזה: נו?!!?!?

חתולי: וחרב לחלוטין את השולחן שבו סעדו...

קיפוד כזה: נו?!!?!?

חתולי: ...ראש ממשלת קנדה, וראש עריית Christchurch!

נכתב על ידי , 5/11/2003 21:52  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)