לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אופניים


זה עתה חזרנו מרכיבת שבת בבוקר. זו לי הרכיבה הראשונה מזה זמן מה, ולכן נערכתי אליה בכוחות מתוגברים. קניתי לי פאואר-ג'ל, פאואר-באר ופאואר-ווטאבר, מה חבל שאין לרכוש פשוט "פאואר". הייתי מוכנה כבר לכך שהג'ל הזה הוא מין זוועה שלא כתובה בתורה. הלא רק בשביל זה אני מתחזקת חברים רצים, כדי לסחוט מהם טיפים בכל הזדמנות אפשרית.

 

מכל מקום, התעוררנו השכם בבוקר, יצאנו לעבר יעדנו במכונית, ואני איימתי להרוג בהבל נשימת השינה האחרונה שלי כל מי שיעז לדבר אליי לפני שאני מתעוררת, משל הייתי טיילר דירדן במשרדו של הבוס.

הגענו. נצפתהּ "שביזות נון הא" מסויימת והחלנו לפדל.

 

פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל... (ולא זז הגזר)

 

- הו! הנה כלב ששלחו בפקס.... (כלבים בעובי 3 סנטימטר הם עניין שבשגרה ברכיבת כביש )

 

פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל... (ולא זז הגזר)

 

- פיצי? נכון שם ליד השלט זה ירידה?

- לא ממש...

- לא נורא! WHHHEEEEE

- קטנה, את מאטה...

- אל תפריע! אני בדיוק משכנעת את עצמי שירידה פה! WHEEEEE!!!

 

פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל... (ולא זז הגזר)

 

- צריך ג'ל!

- איכס. ג'ל. יש לזה קונסטיטוציה של קקי.

- אוי, למה אמרת את זה?! בעעע... (לא מצליחה לבלוע)

- חשבי שזה פירה בטעם תפוזים שקיבלת כקינוח במסעדה יוקרתית.

- מממ.... זה מאד... מעניין!... יש לזה ניחוחות של חביות מעץ אלון....

 

פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל-פְּדְל... (ויצא הגזר!!!)

 

הגענו הביתה.

- קטנה, מה את רוצה לאכול?

- ממממ... סטייק, ורוטב, וסלט, ופרה.

- וגם דובים?

- גם דובים!

 

 

 

ואם תהיתם: החום בוטל!

נכתב על ידי , 13/8/2005 11:16   בקטגוריות לה טור דה פרנס  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)