לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

6.1


באתי לכאן לעשות ספירת מלאי. עברתי דרך הדף הראשי ונתקלתי בנושא החם. וזה ממש דכדך אותי. ככה זה כשלא קוראים חדשות ולא שומעים עיתונים.

שני השירים של דליה רביקוביץ' שתמיד אהבתי יותר מכולם הם אפילו סלעים נשברים וחמצן או כמו שאני אוהבת לקרוא לו "שממית על קיר ביתך עדו" והמבין יבין.


אני שונאת את משלח היד שלי. (למען הסר כל ספק)


בנימה מדוכדכת זו, תנוני ואספר לכם שאיש לא שם לב שירדתי שישה קילוגרמים ומאה גרם, או שישה פסיק אחד קילוגרמים. שירדתי מידה במכנסיים. או שיש לי ארבעה זוגות חדשים ללבוש, שכולם כבר קצת גדולים עליי. אפילו כשאני עושה פירואט בשמחה מתוך תקווה לאיזה "פששש..." אחד קטן, או איזה "זה נדמה לי או שירדת במשקל?!" אני בד"כ מקבלת "די, את לא כל כך שמנה" מי שמנה מי?!  סעמק. פאקינג מידה במכנסיים. חצי שנה בסטודיו C, מזיעה כמו סוס על ההליכון פעמיים בשבוע, פלוס פעמיים בשבוע בבריכה, פעם בשבוע אופניים ואיזה סקווש מזדמן, וכלום. כלום כלום כלום כלום!


הבלוג היה בן שנתיים השבוע. ייפי קאי יי מאד'ה פקה. הוא חולה אנוש כבר הרבה זמן, לא ברור למה אני לא נותנת לו כבר בעיטת חסד למוח.

ולפני שאתם מתחילים עם ההתלוננויות שלכם, חשוב לי שתדעו שהכריחו אותי לעשות DOWNGRADE למערכת ההפעלה שלי מXP PROFESSIONAL לHOME EDITION ושעכשיו הזבל המזופת הזה מחרב את חיי באופן יומיומי, אבל גרוע מזה, אין לי עברית. אז אני לא יכולה לעשות כלום במהלך היום מהעבודה. וכל הערבים שלי מלאים באימונים. אז הא לכם. אל תרחמו עליי, אני אלך בחושך עם הנכד האסקימוסי שלי לשפלות הקרח הגדולות ואמות שם באומץ לבד.

נכתב על ידי , 22/8/2005 22:19   בקטגוריות חיים קשיי הקיפוד  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)