לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

איש שלג



מוניקה סקס
לאיש השלג שלנו יש חתול


 


היה זה בחורף של שנת 2000. נלקחתי כנגד רצוני לצרפת על ידי החבר החדש שלי, וכל בני משפחתו.


מדי בוקר הייתי מביטה בו בדמעות תנין (כולנו גרנו בבית ענק שכור. לא היתה פרטיות בכלל) לוקחת את התיק שלי על הגב ואומרת


קיפוד כזה: אני הולכת!
חתולי: לאן?!
קיפוד כזה: הביתה!
חתולי: ברגל?
קיפוד כזה: כן!


הייתי הולכת עד לברוש, וחוזרת.





הערות חשובות לסדר היום:

-- חן חן ללורנס על הדיווח העיתונאי האמין אני משערת שזו אשמתי, כי כששלחתי לו את התמונה... לא הורדתי את הכיתוב השגוי Porcupine! [מה חשבתם?!]


-- חן חן לרחבאל, אחייני מצד-אחי הרוחני,  על השמחה האותנטית שלו!


-- חן חן לשבלול על ההכרה בגלות המשוררים שלי.


-- חן חן לנוי נוי ולזוש שהן שם.


-- חן חן לכולכם. אתם עושים לי נעימים.


במהלך השבוע הבא אני אספר לכם את הסיפור הבלתי יאמן של נירה. אופרת הסבון המטורפת של חיי. הכינו את הממחטות!

נכתב על ידי , 15/11/2003 21:33  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)